Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
Iwona Lupa
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
Iwona Lupa
- Wydawnictwo: Naukowe Sophia
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788365357373
- Ilość stron: 227
- Format: 17x24 cm
- Oprawa: miękka
Niedostępna
Opis: Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu - Iwona Lupa
Iwona Lupa trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z mediami społecznościowymi. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce zarządzania, marketingu oraz mediów społecznościowych, w tym m.in. European Conference on Social Media ECSM jednej z największych konferencji poświęconej tym mediom na świecie.
Szczegóły: Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu - Iwona Lupa
Tytuł: Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
Autor: Iwona Lupa
Wydawnictwo: Naukowe Sophia
ISBN: 9788365357373
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 227
Format: 17x24 cm
Oprawa: miękka