Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

Książka

Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

  • Wydawnictwo: Naukowe Sophia
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788365357373
  • Ilość stron: 227
  • Format: 17x24 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 94,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 94,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu - Iwona Lupa

Iwona Lupa trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z mediami społecznościowymi. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce zarządzania, marketingu oraz mediów społecznościowych, w tym m.in. European Conference on Social Media ECSM jednej z największych konferencji poświęconej tym mediom na świecie.


Szczegóły: Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu - Iwona Lupa

Tytuł: Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
Autor: Iwona Lupa
Wydawnictwo: Naukowe Sophia
ISBN: 9788365357373
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 227
Format: 17x24 cm
Oprawa: miękka


Recenzje: Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu - Iwona Lupa

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×