Social Media Strategiczne. Wprowadzenie

Książka

Social Media Strategiczne. Wprowadzenie

  • Wydawnictwo: Naukowe Sophia
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788365929587
  • Ilość stron: 168
  • Format: 17x24 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 75,40 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 75,40 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Social Media Strategiczne. Wprowadzenie - Iwona Lupa-Wójcik

Social media strategicznie. Wprowadzenie to monografia rozpoczynająca cykl książek pod hasłem Social media strategicznie", w którym autorka zgłębia problematykę strategicznego podejścia do mediów społecznościowych w różnych organizacjach, głównie przedsiębiorstwach.


Szczegóły: Social Media Strategiczne. Wprowadzenie - Iwona Lupa-Wójcik

Tytuł: Social Media Strategiczne. Wprowadzenie
Autor: Iwona Lupa-Wójcik
Wydawnictwo: Naukowe Sophia
ISBN: 9788365929587
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 168
Format: 17x24 cm
Oprawa: miękka


Recenzje: Social Media Strategiczne. Wprowadzenie - Iwona Lupa-Wójcik

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×