Social Media Strategiczne. Wprowadzenie
Iwona Lupa-Wójcik
Social Media Strategiczne. Wprowadzenie
Iwona Lupa-Wójcik
- Wydawnictwo: Naukowe Sophia
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788365929587
- Ilość stron: 168
- Format: 17x24 cm
- Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
75,40 PLN
Opis: Social Media Strategiczne. Wprowadzenie - Iwona Lupa-Wójcik
Social media strategicznie. Wprowadzenie to monografia rozpoczynająca cykl książek pod hasłem Social media strategicznie", w którym autorka zgłębia problematykę strategicznego podejścia do mediów społecznościowych w różnych organizacjach, głównie przedsiębiorstwach.
Szczegóły: Social Media Strategiczne. Wprowadzenie - Iwona Lupa-Wójcik
Tytuł: Social Media Strategiczne. Wprowadzenie
Autor: Iwona Lupa-Wójcik
Wydawnictwo: Naukowe Sophia
ISBN: 9788365929587
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 168
Format: 17x24 cm
Oprawa: miękka