Marketing

Książka

Marketing

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788380878051
  • Ilość stron: 118
  • Format: 14.1x21.8cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 29,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 29,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing - Brian Tracy

JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU?

Dotrzyj z ofertą do właściwych odbiorców i skutecznie wyróżnij się na tle konkurencji



Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić — a potem zdołasz im to dać — osiągniesz imponujące wyniki. Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz.



Z właściwą sobie przenikliwością, Brian Tracy nauczy cię, jak:

  • Budować bazę klientów

  • Wyróżnić się na tle konkurencji

  • Odpowiedzieć na trzy kluczowe pytania dotyczące każdego nowego produktu bądź usługi

  • Wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje

  • Odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących

  • Wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert

  • Naprawdę skoncentrować się na kliencie

  • W pełni wykorzystać dostępne kanały dystrybucji

  • Rozwiązać inne problemy marketingowe.



Wypełniona po brzegi praktycznymi strategiami, ta książka, pomoże ci odkryć, jak w wielkim stylu zdominować silnie konkurencyjny rynek.

 

Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.


Szczegóły: Marketing - Brian Tracy

Tytuł: Marketing
Autor: Brian Tracy
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380878051
Tytuł oryginału: BRIAN TRACY SUCCESS LIBRARY: MARKETING
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Samson-Banasik Aleksandra
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 118
Format: 14.1x21.8cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.19 kg


Recenzje: Marketing - Brian Tracy

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Brian Tracy (20)