Marketing

Książka

Marketing

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788380878051
  • Ilość stron: 118
  • Format: 14.1x21.8cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 29,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 29,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing - Brian Tracy

JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU?

Dotrzyj z ofertą do właściwych odbiorców i skutecznie wyróżnij się na tle konkurencji



Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić — a potem zdołasz im to dać — osiągniesz imponujące wyniki. Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz.



Z właściwą sobie przenikliwością, Brian Tracy nauczy cię, jak:

  • Budować bazę klientów

  • Wyróżnić się na tle konkurencji

  • Odpowiedzieć na trzy kluczowe pytania dotyczące każdego nowego produktu bądź usługi

  • Wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje

  • Odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących

  • Wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert

  • Naprawdę skoncentrować się na kliencie

  • W pełni wykorzystać dostępne kanały dystrybucji

  • Rozwiązać inne problemy marketingowe.



Wypełniona po brzegi praktycznymi strategiami, ta książka, pomoże ci odkryć, jak w wielkim stylu zdominować silnie konkurencyjny rynek.

 

Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.


Szczegóły: Marketing - Brian Tracy

Tytuł: Marketing
Autor: Brian Tracy
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380878051
Tytuł oryginału: BRIAN TRACY SUCCESS LIBRARY: MARKETING
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Samson-Banasik Aleksandra
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 118
Format: 14.1x21.8cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.19 kg


Recenzje: Marketing - Brian Tracy

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Brian Tracy (20)