To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć

Książka

To jest marketing!
Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788380877580
  • Ilość stron: 320
  • Format: 14.1x21.8cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Pojutrze (poniedziałek 2024-12-23)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 49,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: To jest marketing! - Seth Godin

# 1 Wall Street Journal Bestseller



Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy.

Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami.

Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca.

Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć.



Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców, marketingowców, liderów i fanów ze wszystkich środowisk, poprzez swój blog, kursy online, wykłady i bestsellery. Jest autorem niezliczonych pomysłów, które znalazły się w głównym nurcie języka marketingowego. Teraz, po raz pierwszy, Godin oferuje clue swojej mądrości i doświadczenia w jednym, kompaktowym, dostępnym, ponadczasowym pakiecie, zebranym w książce To jest marketing!.



Istotą jego podejścia jest wielka idea: Wybitni marketingowcy nie wykorzystują konsumentów do rozwiązywania problemów swojej firmy, lecz wykorzystują marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi. Ich taktyka polega na empatii, budowaniu więzi i pracy emocjonalnej, a nie na kradzieży uwagi i na spamowych ścieżkach e-mailowych.



Seth Godin wykorzystuje swoją autorską mieszankę wglądu, obserwacji i zapadających w pamięć przykładów, aby nauczyć cię:

- identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców,

- zdobywać zaufanie i przyzwolenie swojego rynku,

- przyjmować narrację już stosowaną przez twoich fanów,

- jak znaleźć w sobie odwagę, by wytwarzać i rozładowywać napięcie,  a przede wszystkim - jak dać ludziom narzędzia i przedstawić narracje, które będą mogli wykorzystać dla osiągnięcia swoich celów.



Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem małej firmy, czy częścią dużej korporacji, ani od tego, jaki produkt lub usługę sprzedajesz, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które tego chcą. To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokół tego szum.



Seth Godin jest autorem 18 międzynarodowych bestsellerów, które zmieniły sposób, w jaki ludzie myślą o marketingu, m.in. Marketing za przyzwoleniem, Fioletowa krowa, Najmocniejsze ogniwo i Potrząśnij pudełkiem. Książki te zostały przetłumaczone na 38 języków.



Jego codzienne wpisy na seths.blog są czytane przez miliony, a jego warsztaty pomagają ludziom z całego świata. Jest założycielem altMBA, założycielem i byłym dyrektorem generalnym Squidoo.com, byłym wiceprezesem Yahoo!, a także założycielem pionierskiego startupu internetowego Yoyodyne. Znalazł się też w Marketingowej Galerii Sław (Marketing Hall of Fame).

Więcej informacji na sethgodin.com

 





Sprawdź fragment (PDF 934 KB)


Szczegóły: To jest marketing! - Seth Godin

Tytuł: To jest marketing!
Podtytuł: Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć
Autor: Seth Godin
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380877580
Tytuł oryginału: This Is Marketing You Can't Be Seen Until You Learn to See
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Doroba Anita
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 320
Format: 14.1x21.8cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.412 kg


Recenzje: To jest marketing! - Seth Godin

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: