Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.2
Beata Sawicka
Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.2
Beata Sawicka
- Producent: Format-AB
- Rok produkcji: 2019
- ISBN: 9788389184863
- Ilość stron: 224
- Format: 17x24 cm
- Oprawa: broszurowa
Niedostępna
Opis: Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.2 - Beata Sawicka
"Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie" jest podręcznikiem wydanym w dwóch częściach, przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 lutego 2019 r. w sprawie ogólnych celów i zadań kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego.
Niniejszy podręcznik uwzględnia efekty kształcenia i kryteria ich weryfikacji dla kwalifikacji HGT.03. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie:
- HGT.03.1. Bezpieczeństwo i higiena pracy
- HGT.03.2. Podstawy hotelarstwa
- HGT.03.3. Utrzymywanie czystości i porządku w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
- HGT.03.4. Przygotowywanie i podawanie śniadań
- HGT.03.5. Organizowanie usług dodatkowych w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
- HGT.03.7. Kompetencje personalne i społeczne
Podręcznik ma na celu przekazanie wiedzy i zdobycie przez ucznia umiejętności niezbędnych do obsługi gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Treść merytoryczną podręcznika wzbogacają zdjęcia, rysunki i tabele, co pozwala na szybkie i efektywne przyswajanie materiału.
Wiedza teoretyczna została wsparta licznymi przykładami wskazując na różnorodne sposoby jej praktycznego zastosowania.
Rekomendujemy tę publikację nie tylko uczniom szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej, ale również osobom pracującym w przedsiębiorstwach hotelarskich.
Szczegóły: Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.2 - Beata Sawicka
Tytuł: Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.2
Autor: Beata Sawicka
Producent: Format-AB
ISBN: 9788389184863
Kategoria: Podręczniki
Szkoła branżowa I stopnia
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Rok produkcji: 2019
Ilość stron: 224
Format: 17x24 cm
Oprawa: broszurowa