Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.2

Podręcznik

Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.2

  • Producent: Format-AB
  • Rok produkcji: 2019
  • ISBN: 9788389184863
  • Ilość stron: 224
  • Format: 17x24 cm
  • Oprawa: broszurowa
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 44,10 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,10 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.2 - Beata Sawicka (red.)

"Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie" jest podręcznikiem wydanym w dwóch częściach, przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 lutego 2019 r. w sprawie ogólnych celów i zadań kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego.



Niniejszy podręcznik uwzględnia efekty kształcenia i kryteria ich weryfikacji dla kwalifikacji HGT.03. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie:


  • HGT.03.1. Bezpieczeństwo i higiena pracy

  • HGT.03.2. Podstawy hotelarstwa

  • HGT.03.3. Utrzymywanie czystości i porządku w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie

  • HGT.03.4. Przygotowywanie i podawanie śniadań

  • HGT.03.5. Organizowanie usług dodatkowych w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie

  • HGT.03.7. Kompetencje personalne i społeczne






Podręcznik ma na celu przekazanie wiedzy i zdobycie przez ucznia umiejętności niezbędnych do obsługi gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Treść merytoryczną podręcznika wzbogacają zdjęcia, rysunki i tabele, co pozwala na szybkie i efektywne przyswajanie materiału.



Wiedza teoretyczna została wsparta licznymi przykładami wskazując na różnorodne sposoby jej praktycznego zastosowania.

Rekomendujemy tę publikację nie tylko uczniom szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej, ale również osobom pracującym w przedsiębiorstwach hotelarskich.


Szczegóły: Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.2 - Beata Sawicka (red.)

Tytuł: Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.2
Autor: Beata Sawicka (red.)
Producent: Format-AB
ISBN: 9788389184863
Kategoria: Podręczniki
Szkoła branżowa I stopnia

Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Rok produkcji: 2019
Ilość stron: 224
Format: 17x24 cm
Oprawa: broszurowa


Recenzje: Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.2 - Beata Sawicka (red.)

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×