Wtedy Kiedy - dodatek "Magia kina" nr 2

Gra

Wtedy Kiedy - dodatek "Magia kina" nr 2

  • Producent: Egmont
  • EAN: 5908215010515
  • Format: 06.0x09.0cm
  • Oprawa: Pudełko kartonowe
Wysyłka:
piątek (2024-12-27)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 19,99 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 19,99 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Wtedy Kiedy - dodatek "Magia kina" nr 2 - Jane Ruemmele

Dodatek do gry Wtedy kiedy.

Zawiera 110 wydarzeń

Mieści się w pudełku podstawowej gry



Liczba graczy: 2-8 osób



Każdy gracz tworzy swoją linię czasu, dokładając do niej kolejne wydarzenia. Aby wygrać, nie trzeba znać dokładnych dat, wystarczy ułożyć je chronologicznie. Kino, sport czy ciekawostki o Polsce? Dołącz dodatkowe karty do podstawowej gry.



Jeszcze więcej emocji i zabawy.

Kraj produkcji: Polska

Ostrzeżenia:
Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.

Producent:
Story House Egmont
Inflancka 4c
00-189 Warszawa (Polska)
tel: 228384100
email: recepcja@egmont.pl


Szczegóły: Wtedy Kiedy - dodatek "Magia kina" nr 2 - Jane Ruemmele

Nazwa: Wtedy Kiedy - dodatek "Magia kina" nr 2
Autor: Jane Ruemmele
Producent: Egmont
Seria: Wtedy kiedy
Kod paskowy: 5908215010515
Języki: polski
Format: 06.0x09.0cm
Oprawa: Pudełko kartonowe
Waga: 0.07 kg


Recenzje: Wtedy Kiedy - dodatek "Magia kina" nr 2 - Jane Ruemmele

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×