Być nauczycielem być uczniem w perspektywie jutra Od sztuki uczenia się do uczenia się sztuki
Być nauczycielem być uczniem w perspektywie jutra
Od sztuki uczenia się do uczenia się sztuki
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788378658894
- Ilość stron: 162
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Być nauczycielem być uczniem w perspektywie jutra
Publikacja jest zbiorem tekstów, których problematyka zogniskowana jest wokół zagadnień sztuki. Pojawiają się zatem sztuki wizualne i sztuka muzyczna z perspektywy zagadnień pedagogiki ? sztuka uczenia się, ale także sztuka nauczania. Opisywana jest przestrzeń, w której dochodzi (lub nie) do relacji i interakcji pomiędzy nauczycielem ? uczniem, dorosłym ? dzieckiem, czyli ukazana jest sztuka bycia z jednej strony mistrzem, a z drugiej jego uczniem. Książka przywołuje także dobre praktyki pedagogiczne jako przykład sztuki dziecka i sztuki dla dziecka również w obszarze przestrzeni szkolnej i możliwości wyrażania przez nią siebie samego.
Szczegóły: Być nauczycielem być uczniem w perspektywie jutra
Tytuł: Być nauczycielem być uczniem w perspektywie jutra
Podtytuł: Od sztuki uczenia się do uczenia się sztuki
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
ISBN: 9788378658894
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 162
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg
Redakcja: Szatan Ewa, Nowak-Łojewska Agnieszka, Komorowska-Zielony Alicja