Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym Metody, procedury, reagowanie

Książka

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym
Metody, procedury, reagowanie

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788380859555
  • Ilość stron: 204
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 55,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 55,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym - Dariusz Tworzydło

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki.


Szczegóły: Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym - Dariusz Tworzydło

Tytuł: Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym
Podtytuł: Metody, procedury, reagowanie
Autor: Dariusz Tworzydło
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380859555
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 204
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg


Recenzje: Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym - Dariusz Tworzydło

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: