Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym Metody, procedury, reagowanie
Dariusz Tworzydło
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym
Metody, procedury, reagowanie
Dariusz Tworzydło
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788380859555
- Ilość stron: 204
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym - Dariusz Tworzydło
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Difin sp. z o.o.
ul. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa (Polska)
tel: 228514561
email: info@difin.pl
Szczegóły: Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym - Dariusz Tworzydło
Tytuł: Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym
Podtytuł: Metody, procedury, reagowanie
Autor: Dariusz Tworzydło
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380859555
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 204
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg