Magnetyczne gry - Tangram (33678) Wiek: 4+
Magnetyczne gry - Tangram (33678)
Wiek: 4+
- Producent: Albi
- EAN: 8590228042736
- Format: 13 x 13 cm
- Oprawa: pudełko
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Magnetyczne gry - Tangram (33678)
Magnetyczny 'Tangram' na podróż.
Gra dla jednej osoby, nad którą trzeba porządnie pogłówkować. Czy ułożysz wszystkie możliwe kształty? To wcale nie takie łatwe, jak się wydaje.
Gra zawiera: 7 elementów magnetycznych, broszurę z zadaniami, zasady gry.
Gry możesz zabrać ze sobą wszędzie. Niewielkie wymiary i magnetyczne pionki, które przyczepiają się do planszy, sprawiają, że gra świetnie sprawdza się w podróży.
Do wyboru: Szachy, Chińczyk, Warcaby, Węże i drabiny, Mastermind, Młynek, Tangram, Wisielec, Domino, Kółko i krzyżyk, Reversi, Sudoku, Wyścigi, Halma, Samotnik
Wymiar opakowania: 13.5 x 13.5 cm
Czas: 10+ min
Wiek: 4+
Liczba graczy: 1
Szczegóły: Magnetyczne gry - Tangram (33678)
Nazwa: Magnetyczne gry - Tangram (33678) Wiek: 4+
Producent: Albi
Seria: Magnetyczne gry
Kod paskowy: 8590228042736
Języki: polski
Format: 13 x 13 cm
Oprawa: pudełko
Waga: 0.115 kg
Recenzje: Magnetyczne gry - Tangram (33678)
Podobne do: Magnetyczne gry - Tangram (33678)
-
Cena dostępna po zalogowaniu
-
Cena dostępna po zalogowaniu
-
Cena dostępna po zalogowaniu
-
Cena dostępna po zalogowaniu
-
Cena dostępna po zalogowaniu
-
Cena dostępna po zalogowaniu
-
Cena dostępna po zalogowaniu