Magnetyczne gry - Kółko i krzyżyk (17326) Wiek: 4+
Magnetyczne gry - Kółko i krzyżyk (17326)
Wiek: 4+
- Producent: Albi
- EAN: 8590228052636
- Format: 13.0 x 13.0 cm
- Oprawa: pudełko
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Magnetyczne gry - Kółko i krzyżyk (17326)
Magnetyczne 'Kółko i krzyżyk' na podróż.
Chcesz być kółkiem czy krzyżykiem?
Gra zawiera: 30 magnetycznych symboli, zasady gry.
Gry możesz zabrać ze sobą wszędzie. Niewielkie wymiary i magnetyczne pionki, które przyczepiają się do planszy, sprawiają, że gra świetnie sprawdza się w podróży.
Do wyboru: Szachy, Chińczyk, Warcaby, Węże i drabiny, Mastermind, Młynek, Tangram, Wisielec, Domino, Kółko i krzyżyk, Reversi, Sudoku, Wyścigi, Halma, Samotnik
Wymiar opakowania: 13.5 x 13.5 cm
Liczba graczy: 2
Średni czas gry: ok. 5 minut
Wiek: 4+
Szczegóły: Magnetyczne gry - Kółko i krzyżyk (17326)
Nazwa: Magnetyczne gry - Kółko i krzyżyk (17326) Wiek: 4+
Producent: Albi
Seria: Magnetyczne gry
Kod paskowy: 8590228052636
Format: 13.0 x 13.0 cm
Oprawa: pudełko
Recenzje: Magnetyczne gry - Kółko i krzyżyk (17326)
Podobne do: Magnetyczne gry - Kółko i krzyżyk (17326)
-
Cena dostępna po zalogowaniu
-
Cena dostępna po zalogowaniu
-
Cena dostępna po zalogowaniu
-
Cena dostępna po zalogowaniu
-
Cena dostępna po zalogowaniu
-
Cena dostępna po zalogowaniu
-
Cena dostępna po zalogowaniu