Magnetyczne gry - Kółko i krzyżyk (17326) Wiek: 4+

Gra

Magnetyczne gry - Kółko i krzyżyk (17326)
Wiek: 4+

  • Producent: Albi
  • EAN: 8590228052636
  • Format: 13.0 x 13.0 cm
  • Oprawa: pudełko
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 27,99 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 27,99 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Magnetyczne gry - Kółko i krzyżyk (17326)

Magnetyczne 'Kółko i krzyżyk' na podróż.



Chcesz być kółkiem czy krzyżykiem?



Gra zawiera: 30 magnetycznych symboli, zasady gry.



Gry możesz zabrać ze sobą wszędzie. Niewielkie wymiary i magnetyczne pionki, które przyczepiają się do planszy, sprawiają, że gra świetnie sprawdza się w podróży.



Do wyboru: Szachy, Chińczyk, Warcaby, Węże i drabiny, Mastermind, Młynek, Tangram, Wisielec, Domino, Kółko i krzyżyk, Reversi, Sudoku, Wyścigi, Halma, Samotnik



Wymiar opakowania: 13.5 x 13.5 cm



Liczba graczy: 2

Średni czas gry: ok. 5 minut

Wiek:
4+


Szczegóły: Magnetyczne gry - Kółko i krzyżyk (17326)

Nazwa: Magnetyczne gry - Kółko i krzyżyk (17326) Wiek: 4+
Producent: Albi
Seria: Magnetyczne gry
Kod paskowy: 8590228052636
Format: 13.0 x 13.0 cm
Oprawa: pudełko


Recenzje: Magnetyczne gry - Kółko i krzyżyk (17326)

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Podobne do: Magnetyczne gry - Kółko i krzyżyk (17326)



Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: