Środowisko szkolne a rozwój teorii umysłu u dzieci w młodszym wieku szkolnym Badanie podłużne uczniów z niepełnosprawnością i bez niepełnosprawności
Joanna Smogorzewska
Środowisko szkolne a rozwój teorii umysłu u dzieci w młodszym wieku szkolnym
Badanie podłużne uczniów z niepełnosprawnością i bez niepełnosprawności
Joanna Smogorzewska
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788301204600
- Ilość stron: 288
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Środowisko szkolne a rozwój teorii umysłu u dzieci w młodszym wieku szkolnym - Joanna Smogorzewska
Rozwój teorii umysłu u dzieci
Indywidualne i społeczne czynniki wpływające na rozwój teorii umysłu u dzieci
Teoria umysłu u dzieci bez niepełnosprawności i z niepełnosprawnością
Rozwój teorii umysłu u dzieci a formy kształcenia
Funkcjonowanie społeczno-poznawcze dzieci w szkołach a rozwój teorii umysłu
Indywidualne i rodzinne uwarunkowania rozwoju teorii umysłu u dzieciKraj produkcji: PL
Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]
Szczegóły: Środowisko szkolne a rozwój teorii umysłu u dzieci w młodszym wieku szkolnym - Joanna Smogorzewska
Tytuł: Środowisko szkolne a rozwój teorii umysłu u dzieci w młodszym wieku szkolnym
Podtytuł: Badanie podłużne uczniów z niepełnosprawnością i bez niepełnosprawności
Autor: Joanna Smogorzewska
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301204600
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 288
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.48 kg