Projektowanie komunikacji vol. 2

Książka

Projektowanie komunikacji vol. 2

  • Wydawnictwo: Libron
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788366445086
  • Ilość stron: 328
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 53,60 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 53,60 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Projektowanie komunikacji vol. 2

„Projektowanie komunikacji vol. 2” to kolejny tom z serii Projektowanie komunikacji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.





Wewnątrz – między innymi – o zmianach w designie oraz roli projektanta i projektowania, o tym, jak projektować materiały edukacyjne, o reklamie społecznej w kontekście profilaktyki raka piersi, o tym, jak projektować komunikację o polityce, ponadto analiza dziejów i zawartości pisma „A-tak. Anarchistyczna Gazeta Uliczna”, a także o tym, czy kamienie mówią i czy są tekstem, który można czytać.


Szczegóły: Projektowanie komunikacji vol. 2

Tytuł: Projektowanie komunikacji vol. 2
Wydawnictwo: Libron
ISBN: 9788366445086
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 328
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg
Redakcja: Grech Michał, Siemes Annette, Wszołek Mariusz


Recenzje: Projektowanie komunikacji vol. 2

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×