Projektowanie komunikacji vol. 2
Projektowanie komunikacji vol. 2
- Wydawnictwo: Libron
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788366445086
- Ilość stron: 328
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Projektowanie komunikacji vol. 2
„Projektowanie komunikacji vol. 2” to kolejny tom z serii Projektowanie komunikacji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Wewnątrz – między innymi – o zmianach w designie oraz roli projektanta i projektowania, o tym, jak projektować materiały edukacyjne, o reklamie społecznej w kontekście profilaktyki raka piersi, o tym, jak projektować komunikację o polityce, ponadto analiza dziejów i zawartości pisma „A-tak. Anarchistyczna Gazeta Uliczna”, a także o tym, czy kamienie mówią i czy są tekstem, który można czytać.
Szczegóły: Projektowanie komunikacji vol. 2
Tytuł: Projektowanie komunikacji vol. 2
Wydawnictwo: Libron
ISBN: 9788366445086
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 328
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg
Redakcja: Grech Michał, Siemes Annette, Wszołek Mariusz