Program kształtowania i korekcji pojęć społeczno-przyrodniczych u uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w okresie wczesnoszkolnym
Grażyna Tkaczyk
Program kształtowania i korekcji pojęć społeczno-przyrodniczych u uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w okresie wczesnoszkolnym
Grażyna Tkaczyk
- Wydawnictwo: UMCS
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 832272585X
- Ilość stron: 266
- Format: 16.8x24.1cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Program kształtowania i korekcji pojęć społeczno-przyrodniczych u uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w okresie wczesnoszkolnym - Grażyna Tkaczyk
[Z recenzji prof. M. Zaorskiej] Książkę postrzegam jako bardzo wartościową propozycję metodycznych rozwiązań na rzecz wspomagania rozwoju i ewentualnej korektury pojęć społeczno-przyrodniczych u uczniów klas młodszych z lekką niepełnosprawnością intelektualną, ale nie tylko. Może ona również stanowić interesującą wskazówkę dla nauczycieli zajmujących się działalnością stymulacyjno-reedukacyjną w pracy z dziećmi z szeroko rozumianymi zaburzeniami rozwojowymi.
Szczegóły: Program kształtowania i korekcji pojęć społeczno-przyrodniczych u uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w okresie wczesnoszkolnym - Grażyna Tkaczyk
Tytuł: Program kształtowania i korekcji pojęć społeczno-przyrodniczych u uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w okresie wczesnoszkolnym
Autor: Grażyna Tkaczyk
Wydawnictwo: UMCS
Kod paskowy: 9788322725856
ISBN: 832272585X
Kategoria: Podręczniki
Podręczniki dla nauczycieli - metodyka » Nauczyciele szkoły podstawowej
Przedmiot: Przyroda
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 266
Format: 16.8x24.1cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.514 kg