Marketing dla bystrzaków
Jeanette McMurtry
Marketing dla bystrzaków
Jeanette McMurtry
- Wydawnictwo: Sensus
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788328359031
- Ilość stron: 448
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing dla bystrzaków - Jeanette McMurtry
Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI
Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych. Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego.
Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych!
Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać - ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaangażować ich w sposób, który przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i Twojego sukcesu.
W książce:
- Wykorzystanie psychologii wyboru
- Opanowanie narzędzi i taktyk internetowych
- Budowanie marki rozwijającej się w sposób zrównoważony
- Opracowanie precyzyjnej strategii cenowej i dystrybucyjnej
- Zarządzanie danymi i stosowanie ich do personalizacji oferty
Szczegóły: Marketing dla bystrzaków - Jeanette McMurtry
Tytuł: Marketing dla bystrzaków
Autor: Jeanette McMurtry
Wydawnictwo: Sensus
ISBN: 9788328359031
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 448
Oprawa: Miękka