Marketing dla bystrzaków

Książka

Marketing dla bystrzaków

  • Wydawnictwo: Sensus
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788328359031
  • Ilość stron: 448
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing dla bystrzaków - Jeanette McMurtry

Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI



Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych. Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego.



Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych!



Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać - ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaangażować ich w sposób, który przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i Twojego sukcesu.



W książce:

- Wykorzystanie psychologii wyboru

- Opanowanie narzędzi i taktyk internetowych

- Budowanie marki rozwijającej się w sposób zrównoważony

- Opracowanie precyzyjnej strategii cenowej i dystrybucyjnej

- Zarządzanie danymi i stosowanie ich do personalizacji oferty


Szczegóły: Marketing dla bystrzaków - Jeanette McMurtry

Tytuł: Marketing dla bystrzaków
Autor: Jeanette McMurtry
Wydawnictwo: Sensus
ISBN: 9788328359031
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 448
Oprawa: Miękka


Recenzje: Marketing dla bystrzaków - Jeanette McMurtry

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: