Prawo designu i mody Kreowanie produktu

, ,

Książka

Prawo designu i mody
Kreowanie produktu

, ,

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788395535529
  • Ilość stron: 324
  • Format: 15.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 63,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 63,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Prawo designu i mody - Marlena Jankowska, Mirosław Pawełczyk, Agnieszka Warmuzińska

Tom 3. Serii Prawa Designu, Mody i Reklamy przybliża arkana wiedzy z zakresu prawa własności intelektualnej w świecie mody. Książka jest dedykowana praktykom sektora mody oraz studentom kierunków prawniczych i artystycznych.


Szczegóły: Prawo designu i mody - Marlena Jankowska, Mirosław Pawełczyk, Agnieszka Warmuzińska

Tytuł: Prawo designu i mody
Podtytuł: Kreowanie produktu
Autor: Marlena Jankowska, Mirosław Pawełczyk, Agnieszka Warmuzińska
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788395535529
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 324
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.368 kg


Recenzje: Prawo designu i mody - Marlena Jankowska, Mirosław Pawełczyk, Agnieszka Warmuzińska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: