Rozrywki XXI wieku a prawo własności intelektualnej
Katarzyna Grzybczyk
Rozrywki XXI wieku a prawo własności intelektualnej
Katarzyna Grzybczyk
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788381872829
- Ilość stron: 312
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Rozrywki XXI wieku a prawo własności intelektualnej - Katarzyna Grzybczyk
Książka przedstawia związki własności intelektualnej z niektórymi charakterystycznymi dla naszych czasów rozrywkami - blogami, Instagramem, fanartem, flash mobami, grami komputerowymi (w tym e-sportem), a także sportem rekreacyjnym, fitnessem czy gotowaniem. Wskazuje, dlaczego pewne zjawiska/mody się pojawiają, na czym polegają i jakie mogą rodzić problemy prawne. Autorka zwraca uwagę, że dzięki prawu własności intelektualnej niektóre aktywności ludzkie bardzo się rozwinęły (np. sport amatorski), zaś w innych obszarach, pozornie niezwiązanych z prawem (cosplay, larpy, drag queens), jego nieznajomość może stać się przyczyną wielu kłopotów. Przytacza najciekawsze orzeczenia sądowe, wskazuje, gdzie dochodzi lub może dojść do naruszenia cudzych praw wyłącznych, a także sygnalizuje potrzebę uregulowania prawnego określonych typów działalności.
Producent:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:Podmiot odpowiedzialny:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:
Szczegóły: Rozrywki XXI wieku a prawo własności intelektualnej - Katarzyna Grzybczyk
Tytuł: Rozrywki XXI wieku a prawo własności intelektualnej
Autor: Katarzyna Grzybczyk
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788381872829
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 312
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Recenzje: Rozrywki XXI wieku a prawo własności intelektualnej - Katarzyna Grzybczyk
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Katarzyna Grzybczyk (6)
- Ikony popkultury a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - Miękka
- Rozrywki XXI wieku a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - Miękka
- Ilustrowane prawo reklamy (KAM-0558) (Wolters Kluwer) - miękka
- Skradziona kultura. Jak Zachód wykorzystuje cudzą własność intelektualną (Wolters Kluwer) - Miękka
- Słynne alkohole a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - Miękka
- Azjatycki soft power a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - Miękka