Trzy reguły Jak myślą wyjątkowe firmy

,

Książka

Trzy reguły
Jak myślą wyjątkowe firmy

,

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788301210441
  • Ilość stron: 374
  • Format: 14.5 x 20.5 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 79,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 79,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Trzy reguły - Michael E. Raynor, Ahmed Mumatz

- Sprawdź, Co Łączy Firmy, Które Odnotowują Świetnie Wyniki

- Dowiedz Się, Jak Umiejętnie Prowadzić Firmę Do Sukcesu

- Poznaj Trzy Wyjątkowe Reguły:



- Wysoka Jakoś Ważniejsza Niż Niska Cena

- Przychód Ważniejszy Koszt

- Nie Ma Innych Reguł



"U podstaw badań unikatowych firm leży naturalne zainteresowanie wielkością. Niestety, takie badania nie zawsze prowadzą do ważnych wniosków. Wyjaśnienia przyczyn wzlotów i upadków firm osiągających najlepsze wyniki ograniczają się często do przedstawiania zbioru nieprawdopodobnych i niemożliwych do powtórzenia zdarzeń. Ich efektem jest często niewiele więcej niż ciekawa biografia firmy, które nie pozwala sformułować ważnych uogólnień.



Aby wyjść poza miłą dla ucha opowieść, należy wyizolować wpływ konkretnych działań danej firmy na jej wyniki od innych istotnych czynników, takich jak struktura branży, tempo i charakter zmian technologicznych, nieprzewidywalność otoczenia regulacyjnego, zjawiska globalne itd. czy nawet ślepy traf. Wszystkie one składają się na tzw. szum systemowy. My zaś musimy dowiedzieć się, jak je odfiltrować, jeśli zależy nam na tym, by usłyszeć pośród nich sygnał (niekiedy bardzo słaby), wywołany przez te działania firm, które rzeczywiście wpływają na ich wyniki. A zatem mając na uwadze wspomniany cel, nasze poszukiwania czynników napędzających doskonalsze, długoterminowe wyniki, zaczęliśmy od całkowicie odmiennego założenia: że to, co decyduje o spektakularnym sukcesie, wcale nie jest oczywiste."


Szczegóły: Trzy reguły - Michael E. Raynor, Ahmed Mumatz

Tytuł: Trzy reguły
Podtytuł: Jak myślą wyjątkowe firmy
Autor: Michael E. Raynor, Ahmed Mumatz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301210441
Tytuł oryginału: The Three Rules. How Exceptional Companies Think.
Tłumacz: Halaba Małgorzata, Lipa Michał
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 374
Format: 14.5 x 20.5 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg


Recenzje: Trzy reguły - Michael E. Raynor, Ahmed Mumatz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Michael E. Raynor, Ahmed Mumatz (1)