Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby - Farma Wiek: 2+
Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby - Farma
Wiek: 2+
- Producent: Edgard
- EAN: 5907608646928
- Oprawa: pudełko
Niedostępna
Opis: Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby - Farma
Gra rozwijająca pamięć, spostrzegawczość i refleks
Memory na 3 sposoby - Farma to niezwykła gra z trzema wariantami rozgrywek o rosnącym stopniu trudności. Wciąga do zabawy dzieci w każdym wieku i o różnym temperamencie, a przy okazji rozwija pamięć, spostrzegawczość i refleks.
Fascynująca gra dla dzieci w każdym wieku!
To nie jest zwykłe memory. To gra z trzema wariantami rozgrywki doskonalącymi:
- pamięć (2+) – trzeba zapamiętać, gdzie leży drugi element z pary,
- spostrzegawczość (4+) – gracze odkrywają, czym różnią się ilustracje,
- refleks (6+) – wygrywa ten, kto jako pierwszy odnajdzie wszystkie trzy różnice.
Gra z kolorowymi ilustracjami Magdaleny Popovics przedstawia życie na farmie: codzienne czynności w gospodarstwie oraz rośliny i zwierzęta mieszkające na wsi. Dzieci dowiedzą się m.in., co jedzą owce, gdzie mieszkają pszczoły i kogo straszy strach na wróble.
Trwałe, duże karty o wymiarach 11 x 11 cm zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.
Rozwój: pamięć, koncentracja, orientacja przestrzenna, spostrzegawczość
[O autorce]
Magdalena Popovics – z wykształcenia magister sztuki, z zawodu grafik, a z miłości ilustrator i projektant książek, gier i ubranek dla dzieci. W ilustracjach łączy skandynawską, prostą formę z polskim, barwnym folkiem, przełamanym niekiedy pastelową barwą.
Szczegóły: Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby - Farma
Nazwa: Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby - Farma Wiek: 2+
Producent: Edgard
Seria: Kapitan Nauka
Kod paskowy: 5907608646928
Oprawa: pudełko