Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?

Książka

Marketing doświadczeń
Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788381023665
  • Ilość stron: 302
  • Format: 16.5 x 23.5 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 81,60 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 81,60 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing doświadczeń - Monika Boguszewicz-Kreft

Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski.



Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów:

- o szybko zmieniających się wymaganiach,

- pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany,

- dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju.



W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności.



To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Bo nigdy jeszcze wiedza z psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu.



W marketingu doświadczeń:

- oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów,

- traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości,

- stosuje nowatorskie metody zarządcze.



Ukazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę.



Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.


Szczegóły: Marketing doświadczeń - Monika Boguszewicz-Kreft

Tytuł: Marketing doświadczeń
Podtytuł: Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?
Autor: Monika Boguszewicz-Kreft
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381023665
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 302
Format: 16.5 x 23.5 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.485 kg


Recenzje: Marketing doświadczeń - Monika Boguszewicz-Kreft

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: