Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich
Jachnis Anna
Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich
Jachnis Anna
- Wydawnictwo: Branta
- Rok wydania: 2007
- ISBN: 9788360186558
- Ilość stron: 411
- Format: 14.0x22.0cm
- Oprawa: Kartonowa Foliowana
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
69,50 PLN
Opis: Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich - Jachnis Anna
Dr Anna Jachnis: Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich
Zainteresowania : psychologia reklamy, konsumenta, marketingu, sportu.
Autorka wielu opracowań z w/w zakresu.
Szczegóły: Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich - Jachnis Anna
Tytuł: Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich
Autor: Jachnis Anna
Wydawnictwo: Branta
ISBN: 9788360186558
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 411
Format: 14.0x22.0cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.46 kg