Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich

Książka

Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich

  • Wydawnictwo: Branta
  • Rok wydania: 2007
  • ISBN: 9788360186558
  • Ilość stron: 411
  • Format: 14.0x22.0cm
  • Oprawa: Kartonowa Foliowana
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 69,50 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,50 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich - Jachnis Anna

Dr Anna Jachnis: Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich

Zainteresowania : psychologia reklamy, konsumenta, marketingu, sportu.

Autorka wielu opracowań z w/w zakresu.


Szczegóły: Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich - Jachnis Anna

Tytuł: Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich
Autor: Jachnis Anna
Wydawnictwo: Branta
ISBN: 9788360186558
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 411
Format: 14.0x22.0cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.46 kg


Recenzje: Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich - Jachnis Anna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×