Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku
Klaudia Cymanow-Sosin
Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku
Klaudia Cymanow-Sosin
- Wydawnictwo: Petrus
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788377205747
- Ilość stron: 154
- Oprawa: miękka
Pojutrze (poniedziałek 2024-11-04)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku - Klaudia Cymanow-Sosin
Monografia Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku to istotna pozycja nie tylko dla znawców komunikowania wizerunkowego, studentów i wykładowców, ale także dla nas wszystkich jako twórców i odbiorców komunikatów perswazyjnych. Publikacja stanowi także cenną pomoc dla specjalistów z zakresu public relations, reklamy, a także dziennikarzy i edukatorów.
Autorce należą się słowa uznania za aktualność problematyki, fachowość analiz, dojrzałość badawczą i praktyczność celów. Podjęła ona ważne tematy, związane z wykorzystaniem mechanizmów wywierania wpływu jako skutecznego narzędzia walki wizerunkowej, perswazji światopoglądowej, czy dyskredytującej, albo egoistycznej gry interesów, jak ma to miejsce w przypadku mowy nienawiści.
Publikacja ukazuje zjawisko perswazyjności przy pomocy kategorialnej definicji operacyjnej i dostarcza empirycznej wiedzy na temat faktycznego funkcjonowania perswazji w przekazach reklamowych, społecznych, medialnych oraz językowych.
ks. dr hab. Michał Drożdż, prof. UPJPII
Szczegóły: Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku - Klaudia Cymanow-Sosin
Tytuł: Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku
Autor: Klaudia Cymanow-Sosin
Wydawnictwo: Petrus
ISBN: 9788377205747
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 154
Oprawa: miękka