Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku

Książka

Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 44,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku - Marika Świeszczak

Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z określonym komunikatem na temat produktu lub usługi bankowej. Reklamy należą do tradycyjnych narzędzi kształtowania relacji z konsumentami, zaś grywalizacja reprezentuje nowoczesny, a nawet innowacyjny nurt komunikacji marketingowej. Obie te formy – reklamy i grywalizacja - posługują się innymi sposobami oddziaływania na klientów, a w konsekwencji w różnym stopniu wpływają na ich decyzje i poziom zaufania do banku. Grywalizacja jest mniej znanym narzędziem komunikacji, dlatego mniejsza jest, w porównaniu do reklam, świadomość konsumentów dotycząca wpływu mechanizmów grywalizacji na ich decyzje zakupowe. Jeśli jednak konsumenci zdają sobie sprawę, że są poddawani działaniu owych mechanizmów, może to w jakimś stopniu przekładać się na ich zaufanie do banku.



Głównym celem monografii są rozważania na temat wpływu reklam i grywalizacji na zaufanie klientów do banków, a w dalszej kolejności na ich decyzje zakupowe. W książce przedstawiono mechanizmy kształtowania relacji z konsumentami na przykładzie działań marketingowych mBanku, jedynego banku w Polsce, który wdrożył w swoim systemie transakcyjnym grywalizację, a oprócz tego jego komunikaty reklamowe wyróżniają się pewnym stopniem niestandardowości w całokształcie działań instytucji finansowych.

Publikacja stanowi istotny wkład w rozwój literatury przedmiotu, zaś wnioski z części badawczej mogą przyczynić się do udoskonalania działalności marketingowej banków.


Szczegóły: Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku - Marika Świeszczak

Tytuł: Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
Autor: Marika Świeszczak
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788381428774
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 222
Oprawa: miękka


Recenzje: Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku - Marika Świeszczak

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×