Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych

Książka

Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 42,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 42,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych - Krzysztof Świeszczak

W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań przez obecnych i przyszłych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwoliły wyodrębnić następujące zmienne: obawę przed pogorszeniem sytuacji zawodowej na rynku pracy, obawę przed marginalizacją pozycji w zespole, przekonanie o nieprzestrzeganiu standardów etycznych przez doradców bankowych, skłonność do bezwarunkowego przestrzegania standardów etycznych w relacjach z klientem, a także skłonność do przerzucania na klienta odpowiedzialności za podejmowane decyzje finansowe. Wnioski płynące z analiz mogą stać się podstawą do refleksji nad programami studiów uczelni wyższych oraz szkoleń dla pracowników instytucji bankowych, co powinno przyczynić się do wzmacniania poszanowania postaw etycznych w sektorze bankowym.


Szczegóły: Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych - Krzysztof Świeszczak

Tytuł: Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
Autor: Krzysztof Świeszczak
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788381428873
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 218
Oprawa: miękka


Recenzje: Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych - Krzysztof Świeszczak

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×