Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
Krzysztof Świeszczak
Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
Krzysztof Świeszczak
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788381428873
- Ilość stron: 218
- Oprawa: miękka
Niedostępna
Opis: Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych - Krzysztof Świeszczak
W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań przez obecnych i przyszłych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwoliły wyodrębnić następujące zmienne: obawę przed pogorszeniem sytuacji zawodowej na rynku pracy, obawę przed marginalizacją pozycji w zespole, przekonanie o nieprzestrzeganiu standardów etycznych przez doradców bankowych, skłonność do bezwarunkowego przestrzegania standardów etycznych w relacjach z klientem, a także skłonność do przerzucania na klienta odpowiedzialności za podejmowane decyzje finansowe. Wnioski płynące z analiz mogą stać się podstawą do refleksji nad programami studiów uczelni wyższych oraz szkoleń dla pracowników instytucji bankowych, co powinno przyczynić się do wzmacniania poszanowania postaw etycznych w sektorze bankowym.
Szczegóły: Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych - Krzysztof Świeszczak
Tytuł: Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
Autor: Krzysztof Świeszczak
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788381428873
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 218
Oprawa: miękka