Konsumpcja w Polsce Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy

, , ,

Książka

Konsumpcja w Polsce
Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy

, , ,

  • Wydawnictwo: UMCS
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788322793404
  • Ilość stron: 200
  • Oprawa: twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 44,10 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,10 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Konsumpcja w Polsce - Marcin Lipowski, Genowefa Sobczyk, Ilona Bondos, Inga Słowikowska

Autorzy podjęli się bardzo ważnego i aktualnego tematu, który wpisuje się w problematykę konsumpcji i zachowań konsumentów. Zmiany, jakie zachodzą w konsumpcji i zachowaniach konsumentów, szczególnie w obecnych czasach, są interesujące poznawczo. Na przestrzeni lat zmieniły się uwarunkowania konsumpcji, co wpłynęło na powstanie wielu nowych trendów, takich, jak np. wirtualizacja konsumpcji czy konsumpcja kolaboratywna. Zgromadzony materiał teoretyczny i empiryczny jest interesujący i wzbogaca dotychczasowy dorobek z tej problematyki. Monografię uznaję za wartościowe studium poznawcze i aplikacyjne.

Z recenzji dr. hab. Roberta Wolnego, prof. UE


Szczegóły: Konsumpcja w Polsce - Marcin Lipowski, Genowefa Sobczyk, Ilona Bondos, Inga Słowikowska

Tytuł: Konsumpcja w Polsce
Podtytuł: Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy
Autor: Marcin Lipowski, Genowefa Sobczyk, Ilona Bondos, Inga Słowikowska
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322793404
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 200
Oprawa: twarda


Recenzje: Konsumpcja w Polsce - Marcin Lipowski, Genowefa Sobczyk, Ilona Bondos, Inga Słowikowska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: