Konsumpcja w Polsce Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy
Marcin Lipowski, Genowefa Sobczyk, Ilona Bondos, Inga Słowikowska
Konsumpcja w Polsce
Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy
Marcin Lipowski, Genowefa Sobczyk, Ilona Bondos, Inga Słowikowska
- Wydawnictwo: UMCS
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788322793404
- Ilość stron: 200
- Oprawa: twarda
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Konsumpcja w Polsce - Marcin Lipowski, Genowefa Sobczyk, Ilona Bondos, Inga Słowikowska
Autorzy podjęli się bardzo ważnego i aktualnego tematu, który wpisuje się w problematykę konsumpcji i zachowań konsumentów. Zmiany, jakie zachodzą w konsumpcji i zachowaniach konsumentów, szczególnie w obecnych czasach, są interesujące poznawczo. Na przestrzeni lat zmieniły się uwarunkowania konsumpcji, co wpłynęło na powstanie wielu nowych trendów, takich, jak np. wirtualizacja konsumpcji czy konsumpcja kolaboratywna. Zgromadzony materiał teoretyczny i empiryczny jest interesujący i wzbogaca dotychczasowy dorobek z tej problematyki. Monografię uznaję za wartościowe studium poznawcze i aplikacyjne.
Z recenzji dr. hab. Roberta Wolnego, prof. UE
Szczegóły: Konsumpcja w Polsce - Marcin Lipowski, Genowefa Sobczyk, Ilona Bondos, Inga Słowikowska
Tytuł: Konsumpcja w Polsce
Podtytuł: Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy
Autor: Marcin Lipowski, Genowefa Sobczyk, Ilona Bondos, Inga Słowikowska
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322793404
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 200
Oprawa: twarda