Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?
Agata Olszanecka-Marmola
Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?
Agata Olszanecka-Marmola
- Wydawnictwo: Adam Marszałek
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788381802253
- Ilość stron: 386
- Format: 16 x 22.5 cm
- Oprawa: miękka
Niedostępna
Opis: Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata? - Agata Olszanecka-Marmola
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania spędzają sen z powiek kandydatów, sztabów wyborczych i komentatorów politycznych. Prezentowana monografia próbuje określić, w jaki sposób reklama oddziałuje na wyborców i czy może przyczynić się do lepszego postrzegania kandydatów startujących w wyborach prezydenckich.
Szczegóły: Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata? - Agata Olszanecka-Marmola
Tytuł: Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?
Autor: Agata Olszanecka-Marmola
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788381802253
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 386
Format: 16 x 22.5 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.575 kg