Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?

Książka

Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?

  • Wydawnictwo: Adam Marszałek
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788381802253
  • Ilość stron: 386
  • Format: 16 x 22.5 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,70 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,70 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata? - Agata Olszanecka-Marmola

Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania spędzają sen z powiek kandydatów, sztabów wyborczych i komentatorów politycznych. Prezentowana monografia próbuje określić, w jaki sposób reklama oddziałuje na wyborców i czy może przyczynić się do lepszego postrzegania kandydatów startujących w wyborach prezydenckich.


Szczegóły: Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata? - Agata Olszanecka-Marmola

Tytuł: Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?
Autor: Agata Olszanecka-Marmola
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788381802253
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 386
Format: 16 x 22.5 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.575 kg


Recenzje: Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata? - Agata Olszanecka-Marmola

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×