Marketing
Kotler Philip, Kevin Lane Keller
Marketing
Kotler Philip, Kevin Lane Keller
- Wydawnictwo: Rebis
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788381881173
- Ilość stron: 848
- Format: 21.6 x 27.6 cm
- Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Marketing - Kotler Philip, Kevin Lane Keller
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących:
- budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań;
- utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych;
- dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu.
Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Szczegóły: Marketing - Kotler Philip, Kevin Lane Keller
Tytuł: Marketing
Autor: Kotler Philip, Kevin Lane Keller
Wydawnictwo: Rebis
ISBN: 9788381881173
Tytuł oryginału: Marketing Management 14th edition
Tłumacz: Zawiślak Marek
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 848
Format: 21.6 x 27.6 cm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami