Edukacyjne konteksty psychologii pozytywnej Studium teoretyczno-empiryczne
Tomasz Juńczyk
Edukacyjne konteksty psychologii pozytywnej
Studium teoretyczno-empiryczne
Tomasz Juńczyk
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788323236160
- Ilość stron: 216
- Format: 17 x 24 cm
- Oprawa: miękka
Niedostępna
Opis: Edukacyjne konteksty psychologii pozytywnej - Tomasz Juńczyk
Biorąc pod uwagę doświadczenia zachodnie i coraz częściej potwierdzane empirycznie znaczenie technik psychologii pozytywnej w kształtowaniu zmotywowanych uczniów, problematyka okazuje się warta zainteresowania. Tym bardziej, że nauczyciele coraz częściej zadają sobie pytanie: Jak zmotywować uczniów do zdobywania coraz to bardziej rozbudowanych obszarów wiedzy, przy jednoczesnym zachowaniu zgodności ze strukturami, wymogami i oczekiwaniami przeróżnych interesariuszy systemu edukacji?
Producent:
Wydawnictwo Naukowe UAM
ul. A. Fredry 10
61-701 Poznań (PL)
tel: 61 829 46 46
email: [email protected]
Szczegóły: Edukacyjne konteksty psychologii pozytywnej - Tomasz Juńczyk
Tytuł: Edukacyjne konteksty psychologii pozytywnej
Podtytuł: Studium teoretyczno-empiryczne
Autor: Tomasz Juńczyk
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
ISBN: 9788323236160
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 216
Format: 17 x 24 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.37 kg