Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej
Piotr Francuz
Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej
Piotr Francuz
- Wydawnictwo: KUL TN
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 978-83-7306-353-2
- Ilość stron: 316
- Format: 167 x 240 mm
- Oprawa: miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej - Piotr Francuz
Książka podejmuje wciąż mało rozpoznaną badawczo problematykę związków między umysłem człowieka a mediami audiowizualnymi. Jest kontynuają pracy "Psychologiczne aspekty odbioru telewizji", której dwa gtomy ukazały się wcześniej. W związku z rozszerzeniem zakresu poszukiwań badawczych konieczna była modyfikacja tytułu. Publikacja składa się z dwunastu artykułów, ułożonych w trzech częściach. Pierwsza dotyczy rozumienia przekazu audiowizualnego, druga - zagadnień z pogranicza psychologii, teorii filmu i aksjologii, trzecia - perswazji w mediach audiowizualnych.
Szczegóły: Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej - Piotr Francuz
Tytuł: Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej
Autor: Piotr Francuz
Wydawnictwo: KUL TN
Kod paskowy: 9788373063532
ISBN: 978-83-7306-353-2
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 316
Format: 167 x 240 mm
Oprawa: miękka
Waga: 0.61 kg