Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej

Książka

Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej

  • Wydawnictwo: KUL TN
  • Rok wydania: 2008
  • ISBN: 978-83-7306-353-2
  • Ilość stron: 316
  • Format: 167 x 240 mm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 44,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej - Piotr Francuz

Książka podejmuje wciąż mało rozpoznaną badawczo problematykę związków między umysłem człowieka a mediami audiowizualnymi. Jest kontynuają pracy "Psychologiczne aspekty odbioru telewizji", której dwa gtomy ukazały się wcześniej. W związku z rozszerzeniem zakresu poszukiwań badawczych konieczna była modyfikacja tytułu. Publikacja składa się z dwunastu artykułów, ułożonych w trzech częściach. Pierwsza dotyczy rozumienia przekazu audiowizualnego, druga - zagadnień z pogranicza psychologii, teorii filmu i aksjologii, trzecia - perswazji w mediach audiowizualnych.


Szczegóły: Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej - Piotr Francuz

Tytuł: Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej
Autor: Piotr Francuz
Wydawnictwo: KUL TN
Kod paskowy: 9788373063532
ISBN: 978-83-7306-353-2
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 316
Format: 167 x 240 mm
Oprawa: miękka
Waga: 0.61 kg


Recenzje: Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej - Piotr Francuz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: