Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane

,

Książka

Przyczepne historie.
Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane

,

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788380879317
  • Ilość stron: 320
  • Format: 14.1 x 21.8 cm
  • Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Jutro (piątek 2024-11-22)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 59,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Przyczepne historie. - Chip Heath, Dan Heath

Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem?



Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz – aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów – według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie „zaprogramować”, żeby metaforycznie „przyczepiło się” do mózgu odbiorcy.

Jak to zrobić?



Ich książka pozwoli ci poznać sześć podstawowych elementów chwytliwych opowieści i koncepcji, dzięki którym każdy twój przekaz trafi do świadomości odbiorcy:

  • Sedno: Jak odrzeć przekaz z tego, co zbędne, nie zmieniając go przy tym w banalny slogan?

Sprawdź, jak dowódcy wojskowi upraszczają sposób formułowania planów działań bojowych.

  • Umyślne zaskoczenie: W jaki sposób przykuwa się uwagę i ją utrzymuje?

Sprawdź, jak kierownictwo koncernu Nordstrom szokuje nowych pracowników po to, aby przyswoili sobie wysokie standardy obsługi klienta.

  • Konkretyzacja: W jaki sposób można pomóc odbiorcom zrozumieć przekaz i na długo go zapamiętać?

Sprawdź, jak pewna nauczycielka z podstawówki wyleczyła dzieci z uprzedzeń rasowych.

  • Cenione źródło: Jak przekonać odbiorców, by uwierzyli w twój przekaz?

Sprawdź, jaki plan opracowali trenerzy NBA, by uzmysłowić zawodnikom zagrożenie związane z AIDS.

  • Emocje: Jak sprawić, aby twój przekaz stał się ważny dla odbiorców?

Sprawdź, jak władzom Teksasu udało się przekonać młodych kierowców, żeby przestali zaśmiecać pobocza.

  • Storytelling: Jak sprawić, aby odbiorcy zaczęli wprowadzać w czyn twoje idee?

Sprawdź, jak kampania z udziałem Jareda stała się wielkim hitem reklamowym sieci Subway wbrew woli głównych marketingowców tej marki.
Sprawdź fragment (PDF 7823 KB)


Szczegóły: Przyczepne historie. - Chip Heath, Dan Heath

Tytuł: Przyczepne historie.
Podtytuł: Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane
Autor: Chip Heath, Dan Heath
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380879317
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 320
Format: 14.1 x 21.8 cm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami


Recenzje: Przyczepne historie. - Chip Heath, Dan Heath

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: