Kapitan Nauka. Zakupy. Gra edukacyjna Wiek: 3+

Gra

Kapitan Nauka. Zakupy. Gra edukacyjna
Wiek: 3+

  • Producent: Edgard
  • EAN: 5907608646300
  • Format: 24,5 x 25,5 x 5,6 cm
  • Oprawa: pudełko
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kapitan Nauka. Zakupy. Gra edukacyjna

Gra edukacyjna „Zakupy” (3–9 lat) to wciągająca gra rodzinna oparta na uwielbianej przez dzieci zabawie w sklep. Wprowadza małych graczy w świat codziennych zakupów, uczy planowania i podejmowania decyzji oraz rozwija myślenie logiczne i umiejętność współdziałania. Podczas rozgrywek dzieci zapoznają się z asortymentem sklepów branżowych, również w języku angielskim (dzięki dwujęzycznym podpisom pod produktami).



Trening pamięci, myślenia logicznego i umiejętności współpracy

„Baw się i ćwicz słownictwo związane z zakupami. Dzięki pomocy lektora nie musisz znać perfekcyjnie angielskiego, a poziom trudności możesz dostosować do oczekiwań, bo gra rośnie razem z dzieckiem. Świetne wsparcie dla rodziców i doskonała wspólna zabawa!”

- Anna Jankowska, pedagog, autorka blogów Tylko dla mam oraz Aktywne czytanie



Gra „Zakupy” to sześć wariantów rozgrywki, podczas której dzieci poznają produkty z ośmiu sklepów, m.in. spożywczego, warzywniczego, ogrodniczego i papierniczego. Dzięki różnym stopniom trudności – od prostego przyporządkowywania żetonów z produktami do konkretnych sklepów, aż po zapamiętywanie listy zakupów i polowanie na produkty ze swojej listy – dzieci rozwijają myślenie logiczne, pamięć i spostrzegawczość. W wariancie kooperacyjnym uczą się również współdziałania z innymi graczami w potyczce przeciwko wymyślonemu uczestnikowi gry.



Dzięki dwujęzycznym podpisom produktów w języku polskim i angielskim oraz nagraniom mp3 wszystkich słówek (do pobrania ze strony KapitanNauka) gra jest idealną propozycją do wczesnej nauki angielskiego podczas wspólnej zabawy.



Kolorowe grafiki Magdaleny Popovics przyciągają uwagę atrakcyjnością szczegółów i poszerzają wiedzę o świecie. Dzięki nim gra rozwija wyobraźnię i kompetencje społeczne.



Kosze, listy zakupowe i żetony zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.



Od 3. roku życia.



Kraj produkcji: Polska

Ostrzeżenia:
Ma logo 'CE', jest oznaczony symbolem 'nieprzeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia' ; Ryzyko połknięcia małych elementów. Przed podaniem dziecku zabawki należy usunąć opakowanie z folii termokurczliwej. Opakowanie należy zachować ze względu na zawarte na nim ważne informacje. Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej.

Producent:
EDGARD Mariusz Jachimczuk
Belgijska 11/6
02-511 Warszawa (Polska)
tel: 48 22 8531138
email: wydawnictwo@edgard.pl


Szczegóły: Kapitan Nauka. Zakupy. Gra edukacyjna

Nazwa: Kapitan Nauka. Zakupy. Gra edukacyjna Wiek: 3+
Producent: Edgard
Seria: Kapitan Nauka
Kod paskowy: 5907608646300
Języki: polski, angielski
Format: 24,5 x 25,5 x 5,6 cm
Oprawa: pudełko
Waga: 0.555 kg


Recenzje: Kapitan Nauka. Zakupy. Gra edukacyjna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: