Kapitan Nauka. Zakupy. Gra edukacyjna Wiek: 3+
Kapitan Nauka. Zakupy. Gra edukacyjna
Wiek: 3+
- Producent: Edgard
- EAN: 5907608646300
- Format: 24,5 x 25,5 x 5,6 cm
- Oprawa: pudełko
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Kapitan Nauka. Zakupy. Gra edukacyjna
Gra edukacyjna „Zakupy” (3–9 lat) to wciągająca gra rodzinna oparta na uwielbianej przez dzieci zabawie w sklep. Wprowadza małych graczy w świat codziennych zakupów, uczy planowania i podejmowania decyzji oraz rozwija myślenie logiczne i umiejętność współdziałania. Podczas rozgrywek dzieci zapoznają się z asortymentem sklepów branżowych, również w języku angielskim (dzięki dwujęzycznym podpisom pod produktami).
Trening pamięci, myślenia logicznego i umiejętności współpracy
„Baw się i ćwicz słownictwo związane z zakupami. Dzięki pomocy lektora nie musisz znać perfekcyjnie angielskiego, a poziom trudności możesz dostosować do oczekiwań, bo gra rośnie razem z dzieckiem. Świetne wsparcie dla rodziców i doskonała wspólna zabawa!”
- Anna Jankowska, pedagog, autorka blogów Tylko dla mam oraz Aktywne czytanie
Gra „Zakupy” to sześć wariantów rozgrywki, podczas której dzieci poznają produkty z ośmiu sklepów, m.in. spożywczego, warzywniczego, ogrodniczego i papierniczego. Dzięki różnym stopniom trudności – od prostego przyporządkowywania żetonów z produktami do konkretnych sklepów, aż po zapamiętywanie listy zakupów i polowanie na produkty ze swojej listy – dzieci rozwijają myślenie logiczne, pamięć i spostrzegawczość. W wariancie kooperacyjnym uczą się również współdziałania z innymi graczami w potyczce przeciwko wymyślonemu uczestnikowi gry.
Dzięki dwujęzycznym podpisom produktów w języku polskim i angielskim oraz nagraniom mp3 wszystkich słówek (do pobrania ze strony KapitanNauka) gra jest idealną propozycją do wczesnej nauki angielskiego podczas wspólnej zabawy.
Kolorowe grafiki Magdaleny Popovics przyciągają uwagę atrakcyjnością szczegółów i poszerzają wiedzę o świecie. Dzięki nim gra rozwija wyobraźnię i kompetencje społeczne.
Kosze, listy zakupowe i żetony zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.
Od 3. roku życia.
Szczegóły: Kapitan Nauka. Zakupy. Gra edukacyjna
Nazwa: Kapitan Nauka. Zakupy. Gra edukacyjna Wiek: 3+
Producent: Edgard
Seria: Kapitan Nauka
Kod paskowy: 5907608646300
Języki: polski, angielski
Format: 24,5 x 25,5 x 5,6 cm
Oprawa: pudełko
Waga: 0.555 kg