Marketing na rynkach międzynarodowych Badania, decyzje, organizacja

Książka

Marketing na rynkach międzynarodowych
Badania, decyzje, organizacja

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing na rynkach międzynarodowych - Wojciech Grzegorczyk

Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych, stosowane na nich formy działania oraz uwarunkowania, etapy i rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw działających na tych rynkach. Ponadto zamieszczono rozważania uwzględniające aspekt organizacji komórki marketingowej przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym.



Ostatnia część książki obejmuje przykłady działań marketingowych polskich przedsiębiorstw z różnych branż działających na rynkach zagranicznych. Odnoszą się one do wybranych aspektów strategii marketingowej stosowanej na tych rynkach i do sposobów ekspansji na nie. Opisy te stanowią doskonałą ilustrację funkcjonowania firm na rynku międzynarodowym – mogą być przedmiotem analizy i dyskusji podczas zajęć dydaktycznych ze studentami, jak również okazać się pomocne dla menedżerów przedsiębiorstw.


Szczegóły: Marketing na rynkach międzynarodowych - Wojciech Grzegorczyk

Tytuł: Marketing na rynkach międzynarodowych
Podtytuł: Badania, decyzje, organizacja
Autor: Wojciech Grzegorczyk
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788382200287
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 272
Oprawa: miękka


Recenzje: Marketing na rynkach międzynarodowych - Wojciech Grzegorczyk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×