Marketing na rynkach międzynarodowych Badania, decyzje, organizacja
Wojciech Grzegorczyk
Marketing na rynkach międzynarodowych
Badania, decyzje, organizacja
Wojciech Grzegorczyk
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788382200287
- Ilość stron: 272
- Oprawa: miękka
Niedostępna
Opis: Marketing na rynkach międzynarodowych - Wojciech Grzegorczyk
Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych, stosowane na nich formy działania oraz uwarunkowania, etapy i rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw działających na tych rynkach. Ponadto zamieszczono rozważania uwzględniające aspekt organizacji komórki marketingowej przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym.
Ostatnia część książki obejmuje przykłady działań marketingowych polskich przedsiębiorstw z różnych branż działających na rynkach zagranicznych. Odnoszą się one do wybranych aspektów strategii marketingowej stosowanej na tych rynkach i do sposobów ekspansji na nie. Opisy te stanowią doskonałą ilustrację funkcjonowania firm na rynku międzynarodowym – mogą być przedmiotem analizy i dyskusji podczas zajęć dydaktycznych ze studentami, jak również okazać się pomocne dla menedżerów przedsiębiorstw.
Szczegóły: Marketing na rynkach międzynarodowych - Wojciech Grzegorczyk
Tytuł: Marketing na rynkach międzynarodowych
Podtytuł: Badania, decyzje, organizacja
Autor: Wojciech Grzegorczyk
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788382200287
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 272
Oprawa: miękka