SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

Książka

SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788328364370
  • Ilość stron: 184
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy - Paweł Cengiel

Poznaj sposoby na skuteczną kampanię SEO w Twojej firmie!



Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. Ponadto stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to lepszych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciągną nowych klientów.



Właśnie te kwestie z obszaru e-commerce stanowiły pretekst do napisania tej książki. Podkreśla ona istotę prowadzenia kampanii SEO jako nieodłącznego elementu każdej strategii marketingowej w sieci. Pozwala zrozumieć podstawowe aspekty związane z pozycjonowaniem. Sięgając po nią dowiesz się, w jaki sposób pozyskać ruch z wyszukiwarki na podstawie określonych przez Ciebie słów kluczowych, zwiększających popularność Twojej strony lub sklepu internetowego. W efekcie uzyskasz większą konwersję i osiągniesz cele biznesowe, które wyznaczyłeś swojej firmie lub których musisz dowieść jako pracownik działu związanego z marketingiem internetowym. Ponadto nauczysz się analizować aspekty techniczne istotne przy dostosowywaniu strony lub sklepu internetowego do fraz, pod którymi powinny być widoczne. Wykonasz audyt SEO i w prosty sposób poprawisz znalezione błędy. Poznasz zasadność tworzenia i publikowania wartościowych treści, a także dowiesz się, jak istotne jest prowadzenie bloga internetowego. A wszystko to w konkretnym celu: zwiększenia widoczności Twojego serwisu w wyszukiwarce Google.



- Poznaj narzędzia potrzebne w pracy każdego pozycjonera

- Znajdź słowa kluczowe, które pozyskają nowych klientów z wyszukiwarki Google

- Przeanalizuj swój serwis dzięki audytowi SEO

- Zoptymalizuj swoją witrynę pod kątem wymagań algorytmów Google

- Pozyskaj wartościowe linki pozycjonujące do swojego serwisu

- Opublikuj wartościowy content, który zwiększy widoczność Twojego serwisu w Google

- Przeanalizuj dane dotyczące Twoich użytkowników

- Przygotuj raporty z wynikami skuteczności Twoich działań SEO

- Na koniec poznasz najpopularniejsze narzędzia, które wykorzystuję podczas prowadzenia kampanii SEO dla swoich klientów. Rolą tych rozwiązań jest ułatwienie pracy każdemu pozycjonerowi, który ma za zadanie przeanalizować witrynę pod kątem występowania błędów związanych z treścią i ze słowami kluczowymi, z linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, z prowadzeniem strategii link building, a także z przygotowywaniem raportów prezentujących wyniki pozycjonowania.


Szczegóły: SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy - Paweł Cengiel

Tytuł: SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
Autor: Paweł Cengiel
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328364370
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 184
Oprawa: miękka


Recenzje: SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy - Paweł Cengiel

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: