Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy

Książka

Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 42,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 42,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - Agata Matuszewska-Kubicz

Na współczesnym rynku pracy zachodzą intensywne zmiany o charakterze społecznym, demograficznym, organizacyjnym czy technologicznym związane ze starzeniem się społeczeństwa, zmianami pokoleniowymi, wpływem automatyzacji na pracę czy trudnościami z pozyskaniem i utrzymaniem pracowników. Stanowią one tło dla stosunkowo nowej i coraz bardziej popularnej koncepcji budowania marki pracodawcy (employer branding), podrzędnej wobec marki korporacyjnej. Prezentowana publikacja stanowi próbę połączenia perspektywy budowania marki korporacyjnej i marki pracodawcy w obliczu dynamicznych przekształceń na rynku pracy. Celem autorki jest identyfikacja związku między marką korporacyjną a marką pracodawcy oraz występujących między nimi zależności. Książka składa się z części teoretycznej i empirycznej. W rozdziałach teoretycznych ukazano obecną sytuację na polskim rynku pracy, koncepcję budowania marki pracodawcy, ideę silnej marki i relacje pomiędzy marką korporacyjną a innymi markami. Rozdział empiryczny zawiera opis metodyki oraz rezultatów badania przeprowadzonego w wybranych organizacjach, propozycję modelu spójności marki korporacyjnej i marki pracodawcy, jak również rekomendacje dla organizacji dotyczące jego wdrażania.


Szczegóły: Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - Agata Matuszewska-Kubicz

Tytuł: Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy
Autor: Agata Matuszewska-Kubicz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788382200089
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 196
Oprawa: Miękka


Recenzje: Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - Agata Matuszewska-Kubicz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×