Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu

, , ,

Książka

Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu

, , ,

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788328362055
  • Ilość stron: 552
  • Format: 20.8x23.8 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 129,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 129,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu - Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence, Jakob Schneider

Projektowanie usług oraz projektowanie wrażeń użytkownika nie dotyczy tylko oprogramowania. Narzędzia i techniki, jakie oferuje, można wykorzystać w praktycznym funkcjonowaniu właściwie każdej organizacji, której zależy na lepszym działaniu na rzecz klientów, obywateli czy własnych pracowników. Są bezcenne przy łączeniu silosów operacyjnych i doskonaleniu wewnętrznej współpracy w organizacji - dzięki wdrożeniu zasad projektowania usług można doprowadzić do tego, aby ludzie współdziałali bardziej efektywnie i z większą radością. Projektowanie usług doczekało się obszernych podstaw teoretycznych. Aby jednak odpowiednio z nich skorzystać, konieczne jest spojrzenie na tę dziedzinę z perspektywy rzeczywistego świata. Ta książka jest podręcznikiem dla praktyków. Zawiera zbiór narzędzi, katalog metod, przewodnik ułatwiający pracę, mnóstwo przykładów i studiów przypadku. Znalazły się tutaj również jasne wskazówki dotyczące przeprowadzania procesu projektowania usług. Opisano, jak łatwo doprowadzić środowiska biznesowe i specjalistów od projektowania do współpracy. Po ogólniejszym omówieniu procesu ustanawiania i realizowania inicjatyw w zakresie projektowania usług zaprezentowano także szczegóły facylitacji przedsięwzięcia i kształtowania jego otoczenia. Wiele spośród uwzględnionych w tekście metod i narzędzi zostało już dobrze opisanych. Tutaj natomiast, poza ich prezentacją, dodano szereg wskazówek i porad najlepszych ekspertów w dziedzinie projektowania usług. W ten sposób umożliwiono powiązanie doświadczenia z działalnością operacyjną i sukcesem biznesowym oraz budowaniem kultury klientocentryzmu. Czemu służy projektowanie usług i co to właściwie jest Narzędzia do projektowania usług Proces badawczy i planowanie ideacji Prototypowanie usług Zarządzanie procesem projektowania usług Wdrażanie projektowania usług w organizacji i tworzenie warunków dla innowacji Książka została napisana i zaprojektowana przez Marca Stickdorna, Adama Lawrence'a, Markusa Hormessa i Jakoba Schneidera. Autorzy współpracują ze sobą od kilkunastu lat: realizują projekty, szkolą, doradzają i zakładają start-upy. W 2013 roku założyli szkołę kształcącą przyszłych projektantów usług. Lawrence i Hormess są znani również jako inicjatorzy akcji Global Service Jam. Projektowanie usług: dość teorii, czas na działanie!


Szczegóły: Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu - Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence, Jakob Schneider

Tytuł: Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu
Autor: Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence, Jakob Schneider
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328362055
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 552
Format: 20.8x23.8 cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu - Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence, Jakob Schneider

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence, Jakob Schneider (1)