Lokowanie idei w reklamie

Książka

Lokowanie idei w reklamie

  • Wydawnictwo: Adam Marszałek
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788381803656
  • Ilość stron: 370
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 62,40 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 62,40 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Lokowanie idei w reklamie - Klaudia Cymanow-Sosin

Książka ma wiele atutów. Bez wątpienia należą do nich trafnie wybrany temat, logiczna konstrukcja problemowa czy narracja Autorki, która wykorzystuje obszerny materiał źródłowy oraz literaturę z wielu dyscyplin naukowych. Na uwagę zasługują też rzetelne analizy i przemyślana koncepcja badań, które przesądzają o oryginalności i istotności pracy. Prezentowane wyniki badań ilościowych udokumentowane zostały bogatym materiałem ilustracyjnym. (?) Praca jest cennym źródłem nie tylko dla badaczy i studentów komunikacji społecznej i mediów, ale także innych dyscyplin o profilu społecznym czy humanistycznym. Pomoże także praktykom w lepszym zrozumieniu problematyki lokowania idei i wartości w komunikacji perswazyjnej.

dr hab. Małgorzata Łosiewicz, prof. UG

Dzieło jest efektem wielomiesięcznej, benedyktyńskiej wręcz pracy, którą Autorka włożyła w przeprowadzenie znakomicie przygotowanych badań (w tym eyetrackingowych i encefalograficznych) oraz rzetelne kwerendy literaturowe. Autorka wykazuje znakomitą orientację w szerokim spektrum problematyki ? od komunikologii po neuromarketing, wprowadzając kolejne definicje, w tym idea placement, i wyjaśniając je językiem zrozumiałym, odnosząc się przy tym do światowej literatury przedmiotu. (?) Projekt kategoryzacji medialności perswazyjnej idei z pewnością zainspiruje innych badaczy i będzie dla nich metodologiczną podpowiedzią, w jaki sposób takie badanie ? od strony logistycznej i naukowej ? zaplanować i zorganizować. Książka Klaudii Cymanow-Sosin to oryginalna, dopracowana w detalach, wyjątkowo ciekawa i aktualna pozycja, która z pewnością zostanie dostrzeżona i wysoko oceniona przez czytelników.

dr hab. Krzysztof Gajdka, prof. UPJPII


Szczegóły: Lokowanie idei w reklamie - Klaudia Cymanow-Sosin

Tytuł: Lokowanie idei w reklamie
Autor: Klaudia Cymanow-Sosin
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788381803656
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 370
Oprawa: Miękka
Redakcja: Klaudia Cymanow-Sosin


Recenzje: Lokowanie idei w reklamie - Klaudia Cymanow-Sosin

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Klaudia Cymanow-Sosin (1)