Zarządzanie jakością w usługach publicznych
Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski
Zarządzanie jakością w usługach publicznych
Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788381024402
- Ilość stron: 190
- Format: 16,5 x 23,5 cm
- Oprawa: miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Zarządzanie jakością w usługach publicznych - Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski
Na początku XXI wieku jednym z najważniejszych przejawów osiągnięcia wysokiego poziomu cywilizacyjnego kraju jest dostarczanie usług publicznych o wysokiej jakości. W przeszłość odchodzą czasy, w których odbiorca usług publicznych nic nie znaczył. Obecnie w sercu sprawnie działającej administracji publicznej znajduje się obywatel. Autorzy opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie, równocześnie podają rekomendacje do zmian w polskich usługach publicznych.
Niniejsza książka zawiera opis ewolucji systemów zarządzania w administracji publicznej na całym świecie od lat 1960. do lat współczesnych. Zostały w niej dokładnie przedstawione takie koncepcje, jak: Nowa Administracja Publiczna (New Public Administration), Nowe Zarządzanie w Sektorze Publicznym (New Public Management), czy też koncepcja Modernizującego się Rządu (Reinventing Government).
W książce w rozbudowany sposób zostały opisane systemy zarządzania jakością w usługach publicznych, począwszy od norm ISO, modelu EFQM i podejścia TQM, a skończywszy na koncepcjach Strategicznej Karty Wyników oraz brytyjskiego systemu Best Value.
Ponadto, książka zawiera opis implementacji poszczególnych systemów, z wykorzystaniem szeregu metod i narzędzi, stosowanych w zarządzaniu jakością. Liczne przykłady wdrażania systemów zarządzania jakością w Polsce i krajach wysoko rozwiniętych mogą być pomocne menedżerom administracji publicznej w Polsce w dokonywaniu pozytywnych zmian w swoich instytucjach.
Szczegóły: Zarządzanie jakością w usługach publicznych - Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski
Tytuł: Zarządzanie jakością w usługach publicznych
Autor: Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381024402
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 190
Format: 16,5 x 23,5 cm
Oprawa: miękka