Zarządzanie jakością w usługach publicznych

,

Książka

Zarządzanie jakością w usługach publicznych

,

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788381024402
  • Ilość stron: 190
  • Format: 16,5 x 23,5 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 47,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 47,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie jakością w usługach publicznych - Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski

Na początku XXI wieku jednym z najważniejszych przejawów osiągnięcia wysokiego poziomu cywilizacyjnego kraju jest dostarczanie usług publicznych o wysokiej jakości. W przeszłość odchodzą czasy, w których odbiorca usług publicznych nic nie znaczył. Obecnie w sercu sprawnie działającej administracji publicznej znajduje się obywatel. Autorzy opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie, równocześnie podają rekomendacje do zmian w polskich usługach publicznych.



Niniejsza książka zawiera opis ewolucji systemów zarządzania w administracji publicznej na całym świecie od lat 1960. do lat współczesnych. Zostały w niej dokładnie przedstawione takie koncepcje, jak: Nowa Administracja Publiczna (New Public Administration), Nowe Zarządzanie w Sektorze Publicznym (New Public Management), czy też koncepcja Modernizującego się Rządu (Reinventing Government).



W książce w rozbudowany sposób zostały opisane systemy zarządzania jakością w usługach publicznych, począwszy od norm ISO, modelu EFQM i podejścia TQM, a skończywszy na koncepcjach Strategicznej Karty Wyników oraz brytyjskiego systemu Best Value.



Ponadto, książka zawiera opis implementacji poszczególnych systemów, z wykorzystaniem szeregu metod i narzędzi, stosowanych w zarządzaniu jakością. Liczne przykłady wdrażania systemów zarządzania jakością w Polsce i krajach wysoko rozwiniętych mogą być pomocne menedżerom administracji publicznej w Polsce w dokonywaniu pozytywnych zmian w swoich instytucjach.


Szczegóły: Zarządzanie jakością w usługach publicznych - Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski

Tytuł: Zarządzanie jakością w usługach publicznych
Autor: Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381024402
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 190
Format: 16,5 x 23,5 cm
Oprawa: miękka


Recenzje: Zarządzanie jakością w usługach publicznych - Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×