Mariaż nauki z praktyką Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków
Mariaż nauki z praktyką
Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788382202823
- Ilość stron: 166
- Oprawa: miękka
Niedostępna
Opis: Mariaż nauki z praktyką
Publikacja ta przedstawia realizację najlepszych praktyk w procesie wdrażania strategii marketingowych w wybranych firmach zagranicznych i polskich. Na tle teoretycznych rozważań dotyczących istoty, koncepcji i standardów najlepszych praktyk zobrazowane są strategie widziane okiem praktyka, teoretyka i analityka w przestrzeni zarówno rzeczywistej, jak i wirtualnej. Stąd też w przeprowadzonych analizach uwidacznia się mariaż nauki z biznesem. Przedstawione studia przypadków dotyczą różnych branż oraz przedsiębiorstw zarówno polskich, jak i zagranicznych analizowanych przez studentów, wykładowców oraz praktyków.
„W części empirycznej pracy jako metodę badawczą wykorzystano studium przypadku. Analiza badanych przypadków była rzetelna. Autorom udało się zobrazować zjawiska dobrych praktyk w zakresie zrządzania marketingiem oraz wskazać, w jakim zakresie te praktyki mają odzwierciedlenie w teorii marketingu. Autorzy przedstawili zarówno cele marketingowe, jakie postawiły sobie opisywanie przedsiębiorstwa, jak również strategie i narzędzia marketingu wykorzystywane do realizacji tych celów. Studia pozwoliły na poznanie przypadków skrajnych, omówiono bowiem przedsiębiorstwa stosujące najlepsze praktyki w zakresie zarządzania marketingiem. Pozwoliło to na poszerzenie wiedzy związanej z zarządzaniem i marketingiem”.
Z recenzji dr hab. A. Żbikowskiej
Producent:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ul. Jana Matejki 34A
90-237 Łódź (PL)
tel: 42 235 01 65
email: [email protected]
Szczegóły: Mariaż nauki z praktyką
Tytuł: Mariaż nauki z praktyką
Podtytuł: Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788382202823
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 166
Oprawa: miękka
Redakcja: Golik-Górecka Grażyna