Przyszłość marketingu Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie

, , ,

Książka

Przyszłość marketingu
Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie

, , ,

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 56,60 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 56,60 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Przyszłość marketingu - Kaczorowska-Spychalska Dominika, Kalińska-Kula Magdalena, Mardosz-Grabowska Agata, Matuszewska-Kubic

Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej - często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.


Szczegóły: Przyszłość marketingu - Kaczorowska-Spychalska Dominika, Kalińska-Kula Magdalena, Mardosz-Grabowska Agata, Matuszewska-Kubic

Tytuł: Przyszłość marketingu
Podtytuł: Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie
Autor: Kaczorowska-Spychalska Dominika, Kalińska-Kula Magdalena, Mardosz-Grabowska Agata, Matuszewska-Kubic
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788382202809
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 406
Oprawa: miękka
Redakcja: Kozielski Robert


Recenzje: Przyszłość marketingu - Kaczorowska-Spychalska Dominika, Kalińska-Kula Magdalena, Mardosz-Grabowska Agata, Matuszewska-Kubic

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: