Psychologia wpływu mediów Wybrane teorie metody badania
Kubicka Dorota, Kołodziejczyk Anna
Psychologia wpływu mediów Wybrane teorie metody badania
Kubicka Dorota, Kołodziejczyk Anna
- Wydawnictwo: Impuls
- Rok wydania: 2007
- ISBN: 9788373086524
- Ilość stron: 200
- Format: 16.3x24.0cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Psychologia wpływu mediów Wybrane teorie metody badania - Kubicka Dorota, Kołodziejczyk Anna
Książka odpowiada na rosnące zainteresowanie problematyką mediów masowych, zwłaszcza zainteresowanie skutkami i mechanizmami ich działania.
W publikacji zaprezentowano dziesięć różnych zagadnień , skoncentrowanych wokół trzech głównych problemów: mechanizmów wpływu, specyfiki działania telewizji oraz skutków wpływu mediów na wybrane dziedziny aktywności młodych użytkowników.
Książka została pomyślana jako pomoc dla początkujących badaczy użytkowników mediów, którzy przygotowują prace magisterskie czy doktorskie. Dzięki niej młodzi badacze i studenci szybko mogą się zorientować w głównych trendach i przedstawionych obszarach badań, w sposobach prowadzenia takich badań, mogą dostrzec białe plamy, rozmaite niedociągnięcia lub wzorować się na dobrych przykładach. Z podręcznika mogą skorzystać także nauczyciele, którzy prowadzą zajęcia z edukacji medialnej, ludzie zarządzający mediami oraz dziennikarze, których książka może zachęci do refleksji na temat procesów psychologicznych, czy społecznych, które sami inicjują, poprzez tworzone programy, audycje, teksty. Każdy, kto chce lepiej zrozumieć media, może w książce znaleźć coś dla siebie
Szczegóły: Psychologia wpływu mediów Wybrane teorie metody badania - Kubicka Dorota, Kołodziejczyk Anna
Tytuł: Psychologia wpływu mediów Wybrane teorie metody badania
Autor: Kubicka Dorota, Kołodziejczyk Anna
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788373086524
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 200
Format: 16.3x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.46 kg