Książka
  • Wydawnictwo: Nieoczywiste
  • Rok wydania: 2021
  • ISBN: 9788366402553
  • Ilość stron: 190
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Strategia korporacji - Mariola Ciszewska-Mlinarić, Krzysztof Obłój, Aleksandra Wąsowska

Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omawia najważniejsze wyzwania towarzyszące tworzeniu strategii na szczeblu centrali korporacji oraz wdrożeniu na poziomie jednostek biznesowych. Rozważania teoretyczne zostały zilustrowane przykładami firm działających niemal we wszystkich regionach świata. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi na ważne pytania: ? jaka jest logika dywersyfikacji horyzontalnej, czyli poszerzenia zakresu produktowego i rynkowego; ? jaka jest logika integracji pionowej, czyli długości łańcucha wartości korporacji; ? jakie są główne ścieżki wzrostu; ? jak zarządzać portfelem jednostek biznesowych; ? jak zbudować ogólną architekturę modelu biznesowego skomplikowanej i wielowymiarowej korporacji. Doskonała pozycja zarówno dla przedsiębiorców stojących u progu geograficznej i produktowej ekspansji swych biznesów, jak i dla menedżerów polskich oddziałów międzynarodowych koncernów, dla których ? dzięki tej książce ? wiele korporacyjnych decyzji podejmowanych w centrali w Londynie czy Nowym Jorku stanie się mniej kontrowersyjnymi i zaskakująco logicznymi. Najlepsza książka dotycząca obszaru strategii ostatnich kilku lat. Przemysław Powalacz Prezes Zarządu GEBERIT Sp. z o.o. Strategia korporacji chyba nie mogła zostać wydana w lepszym momencie. Polskie firmy zdają się unikać myślenia o sobie jako o korporacji, rezerwując ten termin dla globalnych graczy. A jednocześnie coraz więcej naszych rodzimych biznesów wyprzedza międzynarodowe firmy w konkurencyjnym wyścigu. Trudno zatem o lepszy czas, by zacząć budować prawdziwe strategie korporacyjne. Autorzy, opierając się na konkretnych przykładach, w czytelny i przekonujący sposób pokazują, jak to zrobić. Ta książka odczarowuje hasło ?korporacja? i dlatego zdecydowanie warto ją przeczytać. Dariusz Pietrzak Wiceprezes Enterprise Investors Autorzy okazują się wnikliwymi obserwatorami rzeczywistości gospodarczej. W sposób interesujący, na przykładzie polskich przedsiębiorstw, przekazują praktyczną wiedzę o zarządzaniu. Selektywnie dobrane przykłady biznesowe pozwalają wejść w dyskurs merytoryczny, zachęcając do wyciągania własnych wniosków. Dla doświadczonego menedżera lektura tej książki będzie inspiracją do ponownego przemyślenia swojej strategii. Polecam wszystkim! Grzegorz Dzik Prezes Zarządu Impel SA


Szczegóły: Strategia korporacji - Mariola Ciszewska-Mlinarić, Krzysztof Obłój, Aleksandra Wąsowska

Tytuł: Strategia korporacji
Autor: Mariola Ciszewska-Mlinarić, Krzysztof Obłój, Aleksandra Wąsowska
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788366402553
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 190
Oprawa: Miękka


Recenzje: Strategia korporacji - Mariola Ciszewska-Mlinarić, Krzysztof Obłój, Aleksandra Wąsowska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Mariola Ciszewska-Mlinarić, Krzysztof Obłój, Aleksandra Wąsowska (1)