Zasady wywierania wpływu na ludzi (Uszkodzona okładka) Szkoła Cialdiniego
Robert Cialdini
Zasady wywierania wpływu na ludzi (Uszkodzona okładka)
Szkoła Cialdiniego
Robert Cialdini
- Wydawnictwo: Onepress
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788324633616
- Ilość stron: 104
- Format: 14.5x21.5cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Zasady wywierania wpływu na ludzi (Uszkodzona okładka) - Robert Cialdini
Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
Dr Robert Cialdini jest obecnie najczęściej cytowanym żyjącym psychologiem społecznym, specjalizującym się w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji. Amerykański "Harvard Business Review" w uznaniu wielkiego znaczenia przełomowych prac dr. Cialdiniego umieścił je na liście "Breakthrough Ideas for Todays Business Agenda". Psychologia na Twoich usługach. Chcesz nakłonić kogoś do trwałej zmiany poglądów? Chcesz zbudować silne relacje zawodowe i osobiste? Chcesz wpłynąć na czyjeś postępowanie i podejmowane decyzje? Chcesz przekonać ludzi, że Twoja oferta jest wyjątkowa i niepowtarzalna? Chcesz dowiedzieć się, jak być lubianym, cenionym i podziwianym? Chcesz nauczyć się negocjować, by osiągać więcej, niż początkowo zakładałeś? Chcesz wiedzieć, jak już nigdy nie dać się nabić w butelkę?
Szczegóły: Zasady wywierania wpływu na ludzi (Uszkodzona okładka) - Robert Cialdini
Tytuł: Zasady wywierania wpływu na ludzi (Uszkodzona okładka)
Podtytuł: Szkoła Cialdiniego
Autor: Robert Cialdini
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324633616
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 104
Format: 14.5x21.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.33 kg
Recenzje: Zasady wywierania wpływu na ludzi (Uszkodzona okładka) - Robert Cialdini
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Robert Cialdini (16)
- TAK! 60 sekretów nauki perswazji. Sztuka przekonywania i wywierania wpływu (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- Przyjaciel i wróg. (Smak Słowa) - miękka ze skrzydełkami
- The Asshole Survival Guide (Penguin Books) - Miękka
- Mit charyzmy (Rebis) - Miękka
- Pre-Swazja (GWP) - Twarda z obwolutą
- Nasz wpływowy i uległy umysł (Amber) - Miękka
- Wywieranie wpływu na ludzi (GWP) - Miękka ze skrzydełkami
- Sto technik wpływu społecznego (Smak Słowa) - Miękka ze skrzydełkami
- Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (Onepress) - Twarda
- Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych (Onepress) - Miękka
- 100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia (Rebis) - Twarda
- Błądzą wszyscy (ale nie ja) (Smak Słowa) - Miękka ze skrzydełkami
- Fake news (Rebis) - Miękka ze skrzydełkami
- Mała WIELKA zmiana. Jak skuteczniej wywierać wpływ (GWP) - Miękka ze skrzydełkami
- SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek. Wydanie IV (Helion) -
- Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka (GWP) - Miękka ze skrzydełkami