100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II

Książka

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2021
  • ISBN: 9788328373297
  • Ilość stron: 248
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II - Susan Weinschenk

Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy docelowej. To, jak dobry będzie projekt i jakie wrażenia wywoła u użytkowników, zależy przede wszystkim od tego, co o nich wiesz. Niekiedy jest to specyficzna wiedza. W jaki sposób ci konkretni ludzie myślą? Kiedy podejmują decyzję? Co sprawi, że wykonają czynności, których się od nich oczekuje? W jaki sposób wywołać u nich określone emocje związane z projektowanym produktem? Na te i na wiele innych pytań odpowiada psychologia projektowania.



To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie cenionego poradnika dla projektantów, którzy chcą tworzyć rzeczy użyteczne, przydatne i lubiane przez użytkowników. Zawiera wnikliwą analizę 100 niezwykle ważnych z punktu widzenia projektanta kwestii, będącą efektem przestudiowania setek publikacji naukowych oraz tego, jak opisane w nich zasady są wykorzystywane w codziennej pracy projektanta, który tworzy interfejsy, strony WWW, aplikacje czy urządzenia i korzysta z najróżniejszych technologii. Dzięki podanym tu wskazówkom Twoje projekty będą bardziej intuicyjne i angażujące - w swojej pracy bowiem uwzględnisz to, jak ludzie myślą, jak się zachowują i podejmują decyzje.



Z książki dowiesz się:



w jaki sposób przyciągnąć i utrzymać uwagę odbiorcy

jak kształtować przyzwyczajenia człowieka

jak przebiega proces podejmowania decyzji

kiedy ludzie popełniają błędy i jakie są ich rodzaje

jakie czynniki budzą zaufanie

Nikt się nie oprze temu, co zaprojektujesz!

O autorze

Dr Susan M. Weinschenk od ponad 30 lat zajmuje się psychologią behawioralną. Wykłada na Uniwersytecie Wisconsin, jest też autorką książek. Specjalizuje się w stosowaniu zdobyczy psychologii w procesie projektowania rozwiązań technicznych oraz w rozwijaniu metod projektowania skupionych na potrzebach użytkowników. Doradza firmom oraz organizacjom rządowym i non profit.



Szczegóły: 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II - Susan Weinschenk

Tytuł: 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II
Autor: Susan Weinschenk
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328373297
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 248
Oprawa: Miękka


Recenzje: 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II - Susan Weinschenk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: