Obsługa gości ( konsumentów ) Podręcznik do nauki zawodu kelner oraz technik organizacji usług gastronomicznych

, ,

Książka

Obsługa gości ( konsumentów )
Podręcznik do nauki zawodu kelner oraz technik organizacji usług gastronomicznych

, ,

  • Wydawnictwo: Rea
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788371418044
  • Ilość stron: 248
  • Format: 19.0x25.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 41,40 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 41,40 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Obsługa gości ( konsumentów ) - Szajna Renata, Ławniczak Danuta, Ziaja Alina

Obsługa gości (konsumentów) jest podręcznikiem przygotowanym z myślą o uczniach i słuchaczach kształcących się w zawodach kelner oraz technik organizacji usług gastronomicznych. Książka w sposób kompleksowy omawia zagadnienia teoretyczne i praktyczne związane z szeroko rozumianą obsługą gości oraz funkcjonowaniem zakładów gastronomicznych. Materiał zawarty w podręczniku stanowi pełne kompendium współczesnej wiedzy zawodowej ze szczególnym uwzględnieniem dokonujących się zmian i kierunków w obsłudze gości. Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodzie kelner i technik organizacji usług gastronomicznych.

Treść podręcznika wzbogacają liczne fotografie, rysunki i schematy pozwalające uczniom na lepsze przyswojenie omawianych zagadnień i opanowanie technik obsługi.


Część pierwsza zawiera wiedzę z zakresu:
- podziału, zasad funkcjonowania oraz
- wyposażenia zakładów gastronomicznych,
- wizerunku pracownika obsługi oraz
- postawy wobec gości,
- zasad opracowywania kart menu,
- technik przenoszenia i pielęgnacji zastawy stołowej,
- zasad i metod obsługi gości,
- kolejności oraz technik podawania potraw i napojów.


Szczegóły: Obsługa gości ( konsumentów ) - Szajna Renata, Ławniczak Danuta, Ziaja Alina

Tytuł: Obsługa gości ( konsumentów )
Podtytuł: Podręcznik do nauki zawodu kelner oraz technik organizacji usług gastronomicznych
Autor: Szajna Renata, Ławniczak Danuta, Ziaja Alina
Wydawnictwo: Rea
ISBN: 9788371418044
Kategoria: Podręczniki
Szkoła branżowa I stopnia » Klasa 1
Szkoła branżowa I stopnia » Klasa 2
Szkoła branżowa I stopnia » Klasa 3

MEN: 35/2007
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 248
Format: 19.0x25.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.492 kg


Recenzje: Obsługa gości ( konsumentów ) - Szajna Renata, Ławniczak Danuta, Ziaja Alina

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×