Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii

Książka

Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów.
Zastosowania psychologii i ekonomii

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2021
  • ISBN: 9788328374294
  • Ilość stron: 336
  • Format: 23.7x16.8 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. - Stephen Wendel

Zmiana nawyków czy modyfikacja zachowania bywa bardzo istotną kwestią. Często chodzi o coś więcej niż o proste przestawienie się z produktu na produkt - stawką może być zdrowie albo bezpieczeństwo. Jest sporo produktów cyfrowych, które mają za zadanie ułatwić użytkownikom wprowadzanie takich ważnych zmian: celem może być na przykład regularna aktywność fizyczna czy racjonalne zarządzanie swoim budżetem. Użyteczność tych produktów bywa jednak niewielka z wielu przyczyn. Podstawowa to nieuwzględnienie zasad, jakimi rządzi się ludzki umysł i mechanizm podejmowania decyzji.



Ta książka jest przewodnikiem po zdobyczach nauk o zachowaniu. Dowiesz się z niej, czym trzeba się kierować podczas projektowania różnych produktów, aby doprowadzić do korzystnych zmian w zachowaniach użytkowników. Przedstawiono tu po kolei wszystkie kroki prowadzące do stworzenia nowego produktu: odkrycie, projektowanie, implementację i ulepszenia. Opisano model działań CREATE, dzięki któremu unikniesz najczęstszych błędów i skuteczniej skłonisz użytkowników do określonych działań. Dzięki prezentacji modelu DECIDE dowiesz się, jak zaprojektować właściwą interwencję. Odkryjesz też, że zasady opisane w tej książce mogą być przydatne również wtedy, gdy postanowisz doprowadzić do dobrej zmiany nawyków... we własnym zespole!


Szczegóły: Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. - Stephen Wendel

Tytuł: Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów.
Podtytuł: Zastosowania psychologii i ekonomii
Autor: Stephen Wendel
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328374294
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 336
Format: 23.7x16.8 cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. - Stephen Wendel

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: