Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

Książka

Neuromarketing
100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788301183608
  • Ilość stron: 320
  • Format: 15.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 64,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 64,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Neuromarketing - Roger Dooley

Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.
Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.


Szczegóły: Neuromarketing - Roger Dooley

Tytuł: Neuromarketing
Podtytuł: 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Autor: Roger Dooley
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301183608
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 320
Format: 15.0x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.48 kg


Recenzje: Neuromarketing - Roger Dooley

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Roger Dooley (1)