Badanie rynku Jak zrozumieć konsumenta?
Badanie rynku
Jak zrozumieć konsumenta?
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2022
- ISBN: 9788301217891
- Ilość stron: 736
- Format: 21.0x29.5cm
- Oprawa: Twarda
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Badanie rynku
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika.
„Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować.
Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.
Szczegóły: Badanie rynku
Tytuł: Badanie rynku
Podtytuł: Jak zrozumieć konsumenta?
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301217891
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 736
Format: 21.0x29.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.76 kg
Redakcja: Lutostański Michał Jan, Łebkowska Agnieszka, Protasiuk Michał