Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury
Sobocińska Magdalena
Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury
Sobocińska Magdalena
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 9788320817539
- Ilość stron: 172
- Format: 14.0x20.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury - Sobocińska Magdalena
Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje:
istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury;
podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury;
system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury;
różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) zachowań nabywców na rynku dóbr i usług kultury;
etapy procesu podejmowania decyzji przy zakupie dóbr i usług kultury;
typologię konsumentów dóbr i usług kultury;
kierunki zmian w zachowaniach nabywców dóbr i usług kultury.
Szczegóły: Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury - Sobocińska Magdalena
Tytuł: Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury
Autor: Sobocińska Magdalena
Wydawnictwo: PWE
Seria: Marketing bez tajemnic
ISBN: 9788320817539
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 172
Format: 14.0x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.238 kg