Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury

Książka

Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2008
  • ISBN: 9788320817539
  • Ilość stron: 172
  • Format: 14.0x20.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 41,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 41,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury - Sobocińska Magdalena

Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje:
istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury;
podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury;
system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury;
różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) zachowań nabywców na rynku dóbr i usług kultury;
etapy procesu podejmowania decyzji przy zakupie dóbr i usług kultury;
typologię konsumentów dóbr i usług kultury;
kierunki zmian w zachowaniach nabywców dóbr i usług kultury.


Szczegóły: Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury - Sobocińska Magdalena

Tytuł: Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury
Autor: Sobocińska Magdalena
Wydawnictwo: PWE
Seria: Marketing bez tajemnic
ISBN: 9788320817539
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 172
Format: 14.0x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.238 kg


Recenzje: Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury - Sobocińska Magdalena

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Sobocińska Magdalena (1)