Jan Paweł II. Kultura i wyczucie medialne

Jan Paweł II. Kultura i wyczucie medialne

  • Producent: Petrus
  • Rok produkcji: 2021
  • ISBN: 9788377206348
  • Ilość stron: 190
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Jan Paweł II. Kultura i wyczucie medialne - Opracowanie zbiorowe

"Z całym przekonaniem rekomenduję pracę przygotowaną pod redakcją Pani Joanny Sobczyk-Pająk i Ks. prof. Roberta Nęcka. Zasługuje ona bowiem na publikację z wielu względów. Przede wszystkim dokumentuje autentyczną potrzebę upowszechniania wiedzy o kulturze i wyczuciu medialnym Jana Pawła II, a więc o tych walorach, które w refleksji nad Jego osobą zazwyczaj pozostają w tle wobec tych pierwszoplanowych, związanych z jego papieską posługą. Dowodzi także, że, w papieskim przeslaniu, upowszechniającym mentalność soborową, jest miejsce na odkrywanie wciąż na nowo możliwości bogactwa i opatrznościowego charakteru środków przekazu społecznego".
prof. dr hab. Aleksander Woźny
Uniwersytet Wrocławski


Szczegóły: Jan Paweł II. Kultura i wyczucie medialne - Opracowanie zbiorowe

Tytuł: Jan Paweł II. Kultura i wyczucie medialne
Autor: Opracowanie zbiorowe
Producent: Petrus
ISBN: 9788377206348
Rok produkcji: 2021
Ilość stron: 190


Recenzje: Jan Paweł II. Kultura i wyczucie medialne - Opracowanie zbiorowe

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×