Zachowania konsumentów na współczesnym rynku Perspektywa marketingowa

Książka

Zachowania konsumentów na współczesnym rynku Perspektywa marketingowa

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2021
  • ISBN: 9788320824421
  • Ilość stron: 300
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 69,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zachowania konsumentów na współczesnym rynku Perspektywa marketingowa - Krystyna Mazurek-Łopacińska

Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami.


Szczegóły: Zachowania konsumentów na współczesnym rynku Perspektywa marketingowa - Krystyna Mazurek-Łopacińska

Tytuł: Zachowania konsumentów na współczesnym rynku Perspektywa marketingowa
Autor: Krystyna Mazurek-Łopacińska
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320824421
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 300
Oprawa: miękka


Recenzje: Zachowania konsumentów na współczesnym rynku Perspektywa marketingowa - Krystyna Mazurek-Łopacińska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: