Zachowania konsumentów na współczesnym rynku Perspektywa marketingowa
Krystyna Mazurek-Łopacińska
Zachowania konsumentów na współczesnym rynku Perspektywa marketingowa
Krystyna Mazurek-Łopacińska
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2021
- ISBN: 9788320824421
- Ilość stron: 300
- Oprawa: miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena
69,90 PLN
Opis: Zachowania konsumentów na współczesnym rynku Perspektywa marketingowa - Krystyna Mazurek-Łopacińska
Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami.
Producent:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
ul. Wawelska 78/22
02-034 Warszawa (PL)
tel: +48 795 189 901
email: [email protected]
Szczegóły: Zachowania konsumentów na współczesnym rynku Perspektywa marketingowa - Krystyna Mazurek-Łopacińska
Tytuł: Zachowania konsumentów na współczesnym rynku Perspektywa marketingowa
Autor: Krystyna Mazurek-Łopacińska
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320824421
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 300
Oprawa: miękka