Marketing w twojej firmie. Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję

Książka

Marketing w twojej firmie.
Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2021
  • ISBN: 9788382311174
  • Ilość stron: 224
  • Format: 14.1x21.8cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Jutro (środa 2024-12-04)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing w twojej firmie. - Norbert Oruba



Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne.



Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera stojącego na czele stabilnej i rozwojowej firmy. Dzięki temu wypłyniesz i utrzymasz się na powierzchni. Zdobędziesz klientów, którzy nie tylko kupią to, co sprzedajesz, ale też obdarzą cię zaufaniem i zostaną przy tobie. Dostrzeżesz nowe szanse i – co najważniejsze – będziesz wiedział, jak je wykorzystać.



Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz się prowadzić jednocześnie wiele działań promocyjnych. Jest podzielona na kilka rozdziałów, w których zostały przedstawione konkretne propozycje działań z różnych obszarów marketingu. Dowiesz się, od czego zacząć i co zrobić, aby działania te tworzyły spójną całość prowadzącą do komercyjnego sukcesu twojej firmy. Poznasz wartość, jaką daje:


  • regularne prowadzenie bloga firmowego;

  • komunikacja w social mediach;

  • korzystanie z systemu reklamowego Google Ads;

  • współpraca z influencerami;

  • budowanie marki osobistej;

  • przygotowanie do zarządzania sytuacją kryzysową

  • i wiele innych rzeczy, które sprawią, że twój biznes będzie zawsze o krok przed konkurencją!




W książce znajdziesz praktyczne wskazówki i obszerne omówienie działań marketingowych, których wdrożenie sprawi, że ty i twój biznes staniecie się widoczni w kanałach online i offline.



Dlaczego warto sięgnąć po Marketing w twojej firmie? Ponieważ:


  • To pierwsza polska książka pokazująca sposoby promocji z uwzględnieniem sytuacji pandemicznej.

  • Zbiór niemal 200 narzędzi w podziale na kategorie tematyczne ułatwiający pracę opisywaną w poszczególnych rozdziałach.

  • Praktyczny poradnik pokazujący działania, które w większości można realizować bez budżetu, jak również z dofinansowaniem.

  • Prosty język bez naukowej i branżowej terminologii.

  • Wypowiedzi 15 największych ekspertów na świecie z prognozami zgromadzonymi w jednym miejscu.




Ta książka zdecydowanie wypełnia lukę wśród książek marketingowych na rodzimym rynku. Składa w całość poszczególne gałęzie marketingu, które autor wybrał, przetestował i wdrożył w życie. To klasyczna mieszanka gałęzi marketingowych przedstawiona w formie dostosowanej do otaczającej nas rzeczywistości – świata pogrążonego w pandemii COVID-19. Każda firma, która chce obecnie zarabiać na promocji, powinna zapoznać się ze wskazówkami Norberta.



Grzegorz Borowiec, e-commerce manager GlobKurier.pl



Gdybym miała teraz zaczynać karierę na rynku marketingowym, chętnie bym sięgnęła po tę książkę. Autor pisze o trudnych zagadnieniach prosto i bezpretensjonalnie. Większość z nich zna nie tylko z książek, lecz przerobił je w swojej karierze krok po kroku. (…) Kolejnym walorem tej książki są wywiady z najlepszymi fachowcami światowego marketingu. (...) To, co zebrał Norbert poprzez swoje wywiady, to wizja przyszłości marketingu.



Dr Daniela Dzienniak-Pulina, Instytut Socjologii, Wydział Nauk Społecznych, Uniwersytet Śląski



Autor wyjaśnia wszystkie działania we właściwej kolejności, podaje przykłady, praktyczne wskazówki do korzystania z proponowanych narzędzi. Dzięki temu nawet niezorientowany w zagadnieniach PR i marketingu czytelnik jest w stanie przyjąć proponowane treści i podjąć próbę samodzielnego kształtowania strategii komunikacyjnej swojego przedsiębiorstwa.



dr hab. Patrycja Szostok-Nowacka, prof. UŚ



Norbert Oruba – praktyk marketingu, pracuje dla polskich i międzynarodowych marek. Wykładowca uniwersytecki (6 przedmiotów), szkoleniowiec i prelegent, autor licznych publikacji poświęconych tematyce marketingu i PR dla najważniejszych czasopism i portali branżowych (Marketer+, Magazyn Online Marketing, Social Media Manager, Nowy Marketing, Harvard Business Review Polska, PRoto itd.). Za osiągnięcia zawodowe otrzymał 9 wyróżnień, nominacji i nagród. Obserwowany w social mediach przez kilkanaście tysięcy osób. Sprawdź fragment (PDF 1164 KB)


Szczegóły: Marketing w twojej firmie. - Norbert Oruba

Tytuł: Marketing w twojej firmie.
Podtytuł: Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję
Autor: Norbert Oruba
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788382311174
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 224
Format: 14.1x21.8cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami


Recenzje: Marketing w twojej firmie. - Norbert Oruba

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×